2013. január 31., csütörtök

Boldog 2. Szuletèsnapot EC ^^

Hàt igen :D eljott ez a nap is. Az espada club ma 2 èves. Leìrhatatlan,hogy mennyire orulok,hogy a sorozat megèrte ezt a napot,bàr kètlem,hogy a 3.at màr megfogja èlni.Egyùton szeretnèk koszonetet mondani minden EC rajongònak ès nèzonek amièrt kitartottak a sorozat mellett idàig. ^^ Mint tavaly idèn is rendeztem egy rajz bekuldos dolgot,de sajna bajna idèn csak 1 rajz èrkezett a tavalyi tizen valahànyhoz kèpest.Mondjuk ez lehet az èn hibàm is,mert kicsit kozel ìrtam a markov94@live.it-hez az ''ave EC''-t ezèrt lehet,hogy valaki rosszul ìrta be a cìmet ès nem kaptam meg a rajzokat,de mindegy aki akar mèg kuldhet egy ideig :D
Ui: àprilis 20.àn megjelenik az Espada Club a film trailere :DDDDDD

A beèrkezett rajz(ok) itt talàlhatò(ak):



11 megjegyzés:

  1. Am az a bizonyos film meg hogy halad? :D

    VálaszTörlés
  2. Most kezdtem el nézni a sorozatodat és eddig tetszik :D
    Csak így tovább. Már várom a filmet :)
    A különkiadásokat is megnéztem de a Ulquiorra-Heteró vagyok külön kiadást nem bírtam megnézni mert se youtubon meg se a Bleach oldalán nem bírom megnézni.
    Fel bírnád tölteni youtubra? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt leszedtem copyrightos okok miatt viszont a kedvedèrt ùjratoltottem ;) csodàlatos rèmàlmokat kìvànok ès remèlem nem bànod meg a kèrèsed :P :DDDD

      Törlés
    2. :D Igen szeretném hogy feltedd.
      És mit jelent az a copyright?
      Neked is csodás rémálmokat :D
      Aztán mire felkelek fent legyen :P
      (Rossz hová írtam azért töröltem!)
      Boldog 2.-at és még sok legyen!!! :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha torolted is,jelentèsbe eltudtam olvasni :) màr fent van

      Törlés
    2. Én meg már azóta megint írtam a másik bejegyzés alá XD

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    4. http://www.youtube.com/watch?v=pOfolHVXRSE&list=UU4xd9tWc-LOiWf5aK491a3g&index=1

      (a kellemes rèmàlmokat amùgy erre èrtettem)

      Törlés
    5. Igen tudom. :)
      Am látom nagyon utálod Justin-t.

      Törlés