2013. április 15., hétfő

Markov ismèt pubblikàl

Elkèszultem az espada club a film...............................................trailerèvel :D
Megtekinthetitek ITT
Az szerintem èszreveheto,hogy az egyik Byakuya monològon kìvul nem raktam bele semmi vicceset.No para a film jobb poènokkal rendelkezik mint valaha,viszont szerintem megèrtitek ha azt mondom,nem akartam leloni a poènt.Bemutattam nektek nèhàny animàciò sort,hogy azèrt làssàtok nem csak tètlenkedek mostansàg.Igen csak sokat dolgoztam eddig a filmen aminek kb a fele kèsz van.Nagyon sok mindent nem tudok mondani ròla...November 20.àn megjelenik addig pedig turelem :) elèg kemèny a diò.
Ami mèg èrdekessèg: Règ òta gondolkozom egy kis profittàlàson az EC-bol,vègul Cartnecker tanàcsàra ràszàntam magam,meglàtjuk,hogy fog menni.Ha videònkènt 100 forintot megkeresek vele màr az se rossz. megvan belole a napi citromos teàm a suliban :PNoha ennyi voltam legyetek jòk,majd ìrok!

Aye

2 megjegyzés:

  1. Rajzban és humorban is fejlődött az EC és az utóbbi nagyon ráfért (ne vedd sértésnek). A film is nagyon várós azok alapján amit ígér ez a videó. Csak visszamennék egy kicsit a bejegyzéseknél és megjegyezném, hogy én is zsidó vagyok és elég rossz az elgondolásod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Doma nem az ,szimplàn ironizàlt,viszont fèlreèrtès ne essèk senkit nem akartam megbànani/megvàdolni pusztàn az àltalam ismert tisztelt vallàsos bèli emberek ilyenek...ezt a kis èszrevètelt pròbàltam szemlèltetni.

      Törlés