2013. január 29., kedd

Why so nostalgic?

Hàt hol is kezdjem?
Eloszor is elèg règ ìrtam ìgy belegondolva D:
Pedig megìgèrtem,hogy aktìvabb leszek ès mègse...Mondjuk nem tudom màra hàny olvasòja maradt a blogomnak,biztos nem sok,viszont ahogy làtom,blogger kollègàim sem ìrnak gyakran szòval nincs mièrt aggòdni gondolom :3
Igazàbòl sok mindenrol ìrhatnèk mostansàg de règen is elkovettem azt a hibàt,hogy magamròl vagy èpp a problèmàimròl vagy ilyenekrol ìrtam.Ez gyakran senkit se èrdekelt,màskor meg hàborùkat indìtott.
De ha oszinte akarok lenni,akkor ha nem is ez a kozelmùlt,de az a tàvolabbi nagyon hiànyzik...
Erre akkor jovok rà amikor olvasom a règebbi interjùkat,visszanèzem az AG-s vagy az Aaronos epizòdokat ès ràjovok,hogy mennyire màs lett minden.Mindenki otthagyta a hobbijàt...Ha azt a sajàt hobbijànak nevezhette.Ki lelki problèmàk miatt,ki szabadido hiàny miatt ki pedig mert egyszeruen ràjott,hogy nem volt komolyabb oka illetve kedve egy sorozat kèszìtèsèhez.Vagy pedig...mert mindenki ràjott,hogy csak Danit utànozza?
De szerintem akàrhogy is van,nincs egy olyan fan mades aki ne boldogan gondolna vissza azokra az idokre amikor mindannyian rajzolgattunk ès pròbàltunk felfelè torni,de ami mègfontosabb: MIND baràtok voltunk!
Akkor mèg nem volt sem egò sem onzosèg,koztunk,mindenki tàmogatta a màsikat ami megis làtszott az alkotàsokban ès egymàs blogjain :)
Ma viszont szinte fogalmam sincs ki mit csinàl...Alkot-e egyàltalàn,visszanèzi-e a mùltunkat?
Szerintem ezzel nem csak èn vagyok ìgy.Mivel àllìtàsa szerint mindenki talàlt jobb tevèkenysèget,màr le is nèzik egyenesen azt aki lelkesen mèg csinàlgat valamit.Hàtha az is abbahagyja.Csomòan osszevesztek a màsikkal ès ellett rontva az ami addig a pillanatig boldogsàggal toltotte el a kèszìtoket ès a nèzoket. Mostmàr van aki szègyeli az alkotàsàt màsok elott.Szòval csak a hìrnèvre ment ki a jàtèk? Biztos nem!
Nagy nagy erofeszìtès kell egy sorozat kèszìtèsèhez ès ez nem olyasmi amit az ember megtehet,ha nem èlvezi valamennyire azt amit csinàl.Ha pedig immàr a sorozat ami àltal egyesek megtalàltàk nagy baràtsàgaikat,nem èr meg nekik semmit az a baràtsàgokat is jellemzi.Szerintem ha az ember kap valami èrtèkeset ezàltal akkor tartozik is neki egy kis hàlàval.Legalàbbis èn ìgy làtom :) Ezèrt buszke vagyok arra,hogy az utolsò 2 sorozat kèszìto egyike vagyok ès azok a baràtsàgok amiket szereztem ès megtartottam az EC àltal mèg jò ideig megfognak maradni. :) Belive it!
ès nem azèrt folytatom màr a tevèkenysègem mert tartjàk bennem a lelket.
Bizony,ma màr nem kapok egy levelet sem,blogon szinte nincs nèzettsègem,Bleachfan fòrumon sose ìrnak szinte,dettò facebook,Youtubeon is egyre ritkàbbak a kommentek vagy a feliratkozòk,ha kimegyek conra akkor ha szerencsèm van leszòlìt 2-3 ember,immàron pedig abszolutt senki sem èrdeklodik a sorozat irànt.Ennyi...volt egy rovid hìrnevem ami elmùlt ès lassan feledèsbe merultem.Lehet,hogy ez màsokkal is ìgy lett vègul,de nem szàmìt.Viszont ennek ellenère is dolgozom a sorozaton,meglehet,màr nem  olyan tempòval mint règen,de annàl nagyobb sikerrel.A FILM jelenleg 500 kockàbol, ès egy intròbòl àll ami 15:47 perc kb.
Ezt pont ma reggel raktam ossze teljesen ès akik làttàk eddig,nagyon pozitìvan vèlekednek ròla.Bìzom benne,hogy ez lesz az EC csùcspontja :) ès ott is kell abbahagyni.Befejezve,nem fèlbehagyva.Ez az èn hàlàm a sorozatom irànt.
Azt hiszem màra ennyi. :)

ui: Kovetelek JH 3-mat Aaron 6-ot, Anime Gaiden 3-at 1 akatsukis èlete 32-t ès Hebis Barmok 17-t.....
Magamnak meg egy vetìtèst conon xDDDDDDDD bwàààààààààààà




11 megjegyzés:

  1. Tudod.. van, hogy az emberek csak felnőnek és úgy látják, hogy mást dolgokat is érdemes kipróbálni az életben, vagy mondom másképp. Találtak a hobbijuknál is fontosabb dolgot. :)

    VálaszTörlés
  2. Könnybe lábad a szemem, amikor visszagondolok azokra az időkre. Annyi szép emlék, hogy nemigaz. Basszus, emlékszem, mikor a sorozatok miatt először találkoztam Márkkal, Botival és Andréval. Emlékszem, mikor Arénában találkoztunk, te, Dia, Matten, és én. És lealáztunk Diával titeket biliárdban. Mindezt a JH miatt kaphattam meg. Olyan emlékek, amelyek soha többé nem fognak megismétlődni. Az idő elszaladt, felnőttünk, és már nem fogunk sorozatot készíteni. Egy korszaknak vége. Hálával tartozom a JH-nak, mert nélküle sosem ismerem meg a 3 legjobb fiúbarátomat, téged, Andrét, és Márkot, de nem folytatom, ugyanis vannak fontosabb dolgaim is sajnos, mint egy halott projektet feléleszteni. Nagyon sajnálom hogy így alakult, mert tényleg, könnybe lábad a szemem bármikor, amikor csak visszagondolok arra a korszakra, hogy milyen jó, és gondtalan, és ami a legfontosabb, hogy BOLDOG és BÉKÉS volt, és MINDENKI A MÁSIK BARÁTJA VOLT!
    Sajnálom hogy vége. Életem legszebb időszaka volt.

    VálaszTörlés
  3. nàlad a pont csongi....engem az szomorìt el mègjobban,valaki aki a rèsze volt ennek,most kifogàsokat kitalàlva menekul ès osztogat mikozbe fejjel megy a falnak.pont mint egy ''kos''....

    VálaszTörlés
  4. emlékszem, mikor 14-15 évesen mennyire mámorba ejtő volt vonaton ülni, és várni, hogy találkozhassam veletek. Ez sajnos mára teljesen elmúlt. Persze, örülök, hogyha látom valamelyikőtöket, de az egésznek a "varázsa" valahogy elmúlt. :/
    u.i.: hagyjátok már abba az egymásnak való célozgatásokat, mert kurvára el tudtok szomorítani bazmeg hogy haragban vagytok..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha úgy véled, hogy ez azért történt meg, mert befejeztük a sorozatkészítést, akkor tényleg gondold végig az elmúlt 2 évet...

      Törlés
  5. "MIND baràtok voltunk!
    Akkor mèg nem volt sem egò sem onzosèg"
    akkor volt a legnagyobb önzés, rivalizálás, és egó tultengés:O emlékszem, mindig valaki a másik torkának ugrott..

    "Bizony,ma màr nem kapok egy levelet sem,blogon szinte nincs nèzettsègem,Bleachfan fòrumon sose ìrnak szinte,dettò facebook,Youtubeon is egyre ritkàbbak a kommentek vagy a feliratkozòk,ha kimegyek conra akkor ha szerencsèm van leszòlìt 2-3 ember,immàron pedig abszolutt senki sem èrdeklodik a sorozat irànt"
    akkor miért kezeled úgy a dolgokat mintha mindent elsöürő rajongótáborod lenne?:OO állandóan úgy fogalmazol facebookon is, meg stb.

    A többi dologban egyetértek, és Andrissal is. Tényleg sok dolgot kaptam az Anime Gaiden által, de annak ellenére, hogy milyen jó volt az a korszak, nem sírom vissza. Én most is elégedett vagyok, és nem élhetek a múltban. Sok sikert a továbbiakban ettől függetlenül:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy ùgy èrzem ha megint a szikràzàs kell menjen itt akkor a blogom maradjon kihalt...jobban jàrok.Viszont amit szeretnèm ha megèrtenèl......az,hogy hozzàszòlok a nèzokhoz,nem jelenti azt,hogy sztàrkènt viselkedek.ès ha màr megemlìtetted a facebookot...nem rèmlik,hogy ìrtam volna nèzo hiànyt facebookon,mellesleg ha megfigyelted csak ott updatelek...ès szokj le arròl,hogy azèrt jàrsz oda fel,hogy trollkodj ès oltogass...mègha tudom,hogy te ezt csak viccnek szànod,akkor is.Ha a sajàt baràtaim nem tàmogatnak akkor ki fog?

      Törlés
  6. Pont azt mondom, hogy ott úgy beszélsz, mintha egy hatalmas sztár lennél:O közben most mondod hogy minimális az értdeklődő. Másrészt nem is tudom mikor írtam neked utoljára az EC csoportba O.O nem emlékszem, hogy a közelmultban előfordult volna, h ott szóvá teszek valamit.. De tényleg mondhatod, hogy én azért szapullak mert féltékeny vagyok, vagy öntelt, és rég lehagytad az AG-t, mert csak azért volt az a sorozat, hogy danit másoljuk, tényleg nem érdekel már...te foglalkozol ezzel gyakran most is. Ettől függetlenül minden tiszteletem, hogy a semmiért tulajdon képpen végig csinálod, mert ez a "hobbyd". Én találtam mást, olyat nem fogok erőltetni amiben nem lelem kedvemet.

    VálaszTörlés
  7. Igazából nem értem mire ez a hirtelen felindulás. Értem én, hogy jó volt az a korszak és én is ugyanígy szerettem, de a változás nem feltétlenül jelent rosszat. Szó sincs itt a kifogás keresésről. Én szimplán belefáradtam/meguntam a sorozat készítését, valamint időm se volt rá elég. De legyen.. akkor nevezzük kifogásnak. Biztos jobban fogsz aludni ettől este. Aztán... Nem osztok én itt semmit, pusztán leírtam az én meglátásomat. Szerinted olyan rossz dolog, ha az ember közel a felnőttkorhoz nem akar beleölni energiát olyan dolgokba, amikkel nem jut előrébb, vagy amikkel nem okoz örömöt magának?...Ha már profitom sincs belőle és kedvem sincs, akkor biztos jó dolog csinálni(Y)... csak erőltetett lesz tőle a végkifejlet. Végül nem értem mire ez a falnak megyek szöveg, de biztos okkal mondhattad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Senki se mondta,hogy ha abbahagyod attòl leszel rosszabb,tehàt neked a vàltozàs szìved joga...Ahogy nekem is jogom az èrveimèrt dolgozni..''közel a felnőttkorhoz nem akar beleölni energiát olyan dolgokba, amikkel nem jut előrébb, vagy amikkel nem okoz örömöt magának?...Ha már profitom sincs belőle'' Doma te zsidò vagy? màr bocsi de azok gondolkoznak ìgy :/ az nem problèma hogy abbahagytad az viszont baj,hogy semmibeveszed azt amit kaptàl ettol ès lenèzed azt a valakit aki mèg kitart a munkàja mellett ugyanis nem feltètlen ez a helyes dontès mindenki szàmàra.Ez most szìvbol jott...

      Törlés
  8. Igen Markov zsidó vagyok-.-" gondolkozz már egy kicsit. Jó gondolom te szeretnéd az egész életedet majd egy panelban leélni, de én azért egy kicsit szebb életet képzelek el magamnak és sajnos ehhez pénzre van szükség... nem tudom.. legalább is abban a világban ahol én élek azzal kell kenyeret venni, meg abból kell élni.. Szerintem attól nem fogok jóllakni, hogy a szabadidőmet arra használom fel, hogy rajzolok valami sorozatot. Nem nézlek én le téged. A legnagyobb mértékekben hidegen hagy, hogy te mivel ütöd el a szabad időd. A szíved joga, mint ahogy azt te is mondtad. Nem veszem semmibe a HOBBYDAT. Nem veszek semmibe olyan dolgot, amit én is csináltam, de ez nem igazi munka. A munkáért fizetést kapsz bla.. bla.. zsidó szöveg, szal megélhetés. Amit te csinálsz az csak ön és más személyek szórakoztatása non profit függöny alatt. Attól ez még jó lehet. Aztán, hogy mi jött a szívedből az engem nem tud megérinteni, bocs :|...

    VálaszTörlés