2012. április 18., szerda

Vègeredmèny

Nos van nèmi tanulsàg is amit sikerult leszurni ebbol az egèsz vitatkozòsdibòl.
Ha problèmàk adòdnak korulottem azt ismètelten 3 ember okozza.Ez szerintem nem vèletlen. Ezeknek az embereknek talàn ahelyett,hogy engem szapulnak ès pròbàljàk az okosat jàtszani,korul kellene nèzni maguk korul mert ott van boven mit rendbe rakni.Meg a szent ìtelutuk mondjuk nem is annyira szent mint gondoljàk.A sajàt dolgaimròl termèszetesen èn fogok gondoskodni,nincs szuksèg arra,hogy ''jòindulatù'' mòdon leoltsatok ès kioktassatok,ugyanis arra van az agyam,hogy gondolkozzak.Persze mivel rettenetes mòdon okosak vagytok ès kifejezetten jò logikàtok van,sokan fènyeznek titeket ès elszàllt az agyatok.Kioktattok màsokat,ès amikor szembesulni kell a valòsàggal,hogy TI hibàztatok akkor jon a kotekedem,ès a depizek c. mualkotàs amibol koszonom szèpen nem kèrek.Ha unatkoztok van Monopoly,vannak online jàtèkok jàtszatok olyat,szegèny idegeim màr vènek ehhez.Egy gondolkodàst nektek is megèr ugyanis jòpàran fogjàk az èn pàrtomat,ès ezt a szavazàs is megmutatja.Elmùltak a szèp idok amikor beadtam a kulcsot minden szavatokra mert feltekintettem ràtok.Most egyenrangùnak èrzem magam ès eszemben sincs kinyalni senki seggèt.Seggnyalàs alatt meg mèg mindig nem azt èrtem,hogy azt mondom: Danci a legjobb fanmades...amire a reakciò: nyaljàl csak dancinak.....Pedig csak az igazat mondtam.Mint màr leìrtam markov blogon egy szèp bejegyzèsben,ha az emberek èrdekeit vagy a buszkesègèt sèrti valami,akkor azt ùgyis megvèdik nem szàmìt milyen eszkozzel,nem szàmìt mit is tud az adott esemènyrol...Rèszletekèrt olvassàtok el a ''konfliktus èltet'' c. bejegyzèsemet markov blogon.Szerintem èn megadtam minden motivàciòt,mindenki èrtheti,hogy mi a helyzet,aki akarja fùjja csak tovàbb a magàèt,nem az èn bajom.
Ha pedig nevetsègesnek talàlod a bejegyzèst,nevess ès olvass.


Ui: szabadon beszèljetek ki a hàtam mogott amit ùgyis megfogtok tenni,de amikor jòl megbeszèlitek,hogy milyen sz*r vagyok gondolkozzatok el,hogy mièrt szòltatok bele,jogosan tettètek-e ès igazatok van-e? ;-)

Ui2: Koszi oreg haver danci,hogy felnyitottad a szemem ;)

Ui3: ja ès csak h mindenki oruljon leszedtem a szòellenorzèst :)

Markov voltam koràntsem utoljàra

24 megjegyzés:

  1. Úgy pózolsz ott mint a jézus szobor :o

    VálaszTörlés
  2. Iszonyat komoly a közösképünk xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Verd magad a kemény 30 emberre, akik meg se mukkantak érted.
      Ha lenne eszed, elgondolkoznál a másik 11 emberen is...

      Törlés
    2. Elnèzèst,hogy a hìrnevem nem akkora mint neked :( pedig igyekeztem mester.De leginkàbb a privàt beszèlgetèseimre gondoltam.Nem mindenki olyan ostoba,hogy idejojjon beleavatkozni a vitàba.Ezèrt nèhànyan hasznàltàk azt a hìres msn nevu programot ès ràmìrtak,hogy elmondjàk mit gondolnak.

      Törlés
    3. Markov még 1x elmondom, a szavazás nem arról szólt, hogy igazad van e vagy nincs. ARRA NE HIVATKOZZ MÁR KÉRLEK!!

      Törlés
    4. ja és köskösz a szóellenőrzés kivétele miatt:D:D

      Törlés
    5. na làtod,hogy hallgattam ràd :p màr nem fèlek a spammer vìrusoktòl amiket ''olyan gyakran'' làtni a blogokon.

      Törlés
  3. Markov... Tényleg nem az én ügyem ebbe beleszólni, felőlem aztán éld úgy az életedet ahogy akarod, de amit itt leművelsz az egyre nevetségesebb. Úgy játszod az eszed mintha te lennél a szerencsétlen, mindenki által bántott ártatlan kis áldozat, ami marhára nem áll jól :S

    Ahogy az előző bejegyzésben elolvasgattam a kommenteket meg aminek válaszoltál.... komolyan mondom. O.o
    Amit eddig megismertem belőled az szinte nyomtalanul elillant. Daniék nem azért tépik a szájukat mert nincs jobb dolguk és mert valakit baszogatni akarnak. Nem. Csupán gondolom vagy számukra olyan fontos, hogy le engedjenek lezúgni a szakadék mélyére. Ennek ellenére, te csak flegmáskodsz vagy azonnal visszatámadsz.
    Ami a szavazást illeti... Mindig is utáltam az ilyeneket, mivel semmi értelmük sincs. Ha dönteni akarsz az életed kapcsán, azt a döntést magadnak kel meghoznod, nem pedig egy buta szavazásnak.

    Csalódtam benned. Néha próbáld meg a többiek álláspontját is úgy megszemlélni, mint egy külső ember. Gondold át logikusan, rágódj rajta... Hidd el, mi csak segíteni akarunk, de ha nem hagyod nem tudunk mit tenni. Csak rajtad áll, hogy melyik irányba változol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ha elolvastad volna akkor tudnàd,hogy leìrtam jòpàrszor,hogy elgondolkozom azon amit ìrnak.Ha nem teszem azt amit mondanak az talàn azèrt van mert ezuttal nem vèlem rossznak amit teszek.ès ez nem ugy mukodik,hogy az emberek ràmszòlnak,hogy helytelenul cselekedek ès akkor az ùgy is van...Tudod az is hibàzhat aki màst vàdol.èn nem jàtszok semmit,sosem kèrtem senkitol semmit,de vannak akik egyetèrtenek velem abban,hogy amikor vita van a szarhàzi mindig èn vagyok.Miòta meg megismerte teljesebben azokat az embereket,ès làttam mik forognak korulottuk,azòta a vèlemènyuknek nem adok a kelletènèl nagyobb sùlyt. De ha most leìrok egy tok flegma valamit amirol kifejtem a vèlemènyem abba is belefognak kotni.Mivel ezerszer volt màr ìgy,a monoton vèlemènyek nem èrdekelnek.Az Olyanok vèlemènyei èrdekelnek akik nem ugyanazt hajtogatjàk reggeltol estig,ès akik nem az erosebb felet pàrtoljàk mindig.

      Törlés
    2. mert ugye itt csak azok szòlalnak meg akik a màsik felet pàrtoljàk ès biztosak abban,hogy ìgy megnyerik a vitàt.Ha nàlam lenne az erosebb pàrt akkor az ilyen emberek hozzàm csatlakoznànak.Làtod ilyen egyszeru ez.Az szàmìt ki vagy,nem az,hogy igazad van-e vagy sem.

      Törlés
    3. mi az hogy pártok??
      Markov, itt nincsenek pártok... Itt emberek vannak akik leírják neked a véleményüket.... de ááh, hagyom is ezt az egészet a fenébe. :D
      Majd magad is rájössz egyszer, hogy engedni nem mindig rossz dolog :)

      Törlés
    4. eddig mindig èn engedtem amiòta ez a blog megvan.pontosan azèrt nem fogok tobbet olyan konnyen,mert sokszor igazam volt ès beadtam a kulcsot.Kevesebb ìtèlkezès kellene.

      Törlés
    5. Az egész dolog túl nagy figyelmet kapott, Markovnak azt is utalásnak számítják be amit egyébként nem annak szánt. Na és ha nem csak a jó élményeit írja le? Ééés csak úgy megjegyzem Markov esete miatt, hogy a legjobb védekezés a támadás az meg csak nem baj ha védi az igazát.

      Törlés
    6. Engedni? Ezek azért elég erős téveszmék. Mint azt az előző bejegyzésnél is leírtam, a vita nem arról szól, hogy meggyőzzük egymást, nem kell feltétlenül valami kompromisszumot keresni a másikkal.
      Miért kéne engednie? Azért mert többen is leírták? Nagy cucc. A szart meg több milliárd légy szereti, akkor nyilván nekünk is azt kéne zabálnunk nem? Leírta mindenki, hogy mit gondol a dolgokról. Ennyi. Ha gondolja megfogadja, ha nem: nem.
      A legjobb az egészben, hogy sokan leírják, hogy kellett Volna viselkednie, meg satöbbi. Mire fel ez az erkölcsi fölény? Mindenki máshol éli meg a dolgokat, és valóban nem szerencsés sokat rágódni ezen a Diás akármin, de ő úgy éli meg és úgy reflektál rá, ahogy akar.
      Szó volt a nagy toleranciáról, csak arról feledkeztek meg, hogy Ti nem toleráljátok azt, ha épp markov nem fogadja meg a tanácsaitokat. Akkor Ő hülye, gyerekes, satöbbi.

      Törlés
    7. Mèg èrdekesebb,hogy amikor valaki megvèd engem akkor hallgatnak ès ùgy tesznek mintha nem làttàk volna.Kosz Herp Derp nem fejthetted ki volna jobban amit gondolok.
      Neked is saikon.

      Törlés
    8. Vagy egyszerűen okos enged, szamár szenved alapon "visszavonultunk".

      Ugyanis már RÉG nem arról van szó, ami eredetileg bökte a csőrömet.
      És ha nem melletted állok, akkor amúgy sem érted meg, amit mondok. Vagy törlöd a kommentem...

      Törlés
    9. Ja mondjuk annyiszor àlltàl mellettem (soha),hogy a mondanivalòdat biztosan csak akkor èrtem ugye? mellesleg nem torlom senki kommentjèt.Csak mattent mert spoilerezett.Ami meg az engedèst illeti èrvekkel kijelentem,hogy Derpèk megvèdtek akkor is amikor mèg mint okosak visszavonultatok volna. :)

      Törlés
    10. Az mindent elárul, hogy kijelented, hogy SOHA sem álltam ki melletted. Gratulálok te öntelt, elvakult fasz. Gratulálok.

      Szeretném hanyagolni a blogodat, szóval légyszives, ha nem írok ide, akkor ne is akarj idevonzani.

      Törlés
    11. èn nem mondtam h ìrj ide :O te jottèl magadtòl.ès bocsi de tènyleg nem àlltàl ki soha èrtem.Hànyszor volt itt vita,ès mindig az ellenfleim pàrtjàt fogtad.Egyszer fèlig meddig àlltàl ki èrtem amikor botièkkal volt vita a koppintàsròl de az is arra kellett,hogy nagyrèszben magadat vèdd.ès ezzel semmi problèmàm nincs,de ne mondj ràm olyan jelzoket amik magadra jobban illenek,ugyanis ha itt pikkel valaki valakire,az te vagy!AKàRMENNYIRE is fura.De akàrmit mondasz ès csinàlsz az èn szememben ugysem fogsz megvàltozni ès Fekete Dani maradsz.aZ,HOGY TE neked hogy vàltozik a vèlemènyed màsokròl az megint màs tèma.Nyugodj le ha igazad van egy szèp napon ùgyis ràjovok.A lelkiismeretem csilingelni fog mint mindig.De egyenlore nagyon nyugodt.Ha pedig nekem volt igazam remèlem egy nap majd te jossz rà ès neked szòlal meg a lelkid.Nincs mit forogni korulotte,ha ugyis szarszopò gennynek gondolsz ùgysem fogsz visszagondolni erre.Màr ùgyis szarrà tiltottàl mindenhol szal elbùcsùzom toled,èlveztem a tàrsasàgod,ès remèlem azèrt valamelyik con zugàbòl mèg megpillantalak egyszer.èg veled.

      Szarszopò genny voltam...(markov)

      Törlés
    12. Úgy beszélsz most Daniról, mint egy szemétdarabról aki ellened van. Ha jól tudom nem egyszer ő vakart föl a padlóról... Az meg hogy vitákban nem neked ad igazat nem jelent semmit. Ő ezen a véleményen van és ennyi.
      Itt cirkuszolsz, a barátodat megbántod és magadat meg sajnáltatod. Mi van veled Markov? :D

      Törlés
    13. Nem egyszer Danci kuldott a padlòra ès vakart fol... :) Nem beszèlek daniròl ùgy mint egy szemètlàdàròl,a fasz ès az egyèbb jelzoket o hasznàlta ràm.Szemèlyère egy szòt sem szòltam.Ha elvolvastad megmondtam neki,hogy szàmomra Fekete Dani marad AKàRMIT TESZ.ez boven ellentmond a te gondolkodàs mòdodnak.De te nyilvàn danit fogod pàrtolni szal azt sem èrtem egyàltalàn mièrt vàlaszolok mèg neked.Szerintem ha vègigolvasod,Dani az aki szavakkal sèrtegetett ès aki felkapta a vizet azèrt mert nem hallgatok rà ès mert megmondtam neki,hogy csinàlt màr olyan dolgokat meg most is,amikkel jobb ha elkezd foglalkozni ahelyett,hogy az èn bejegyzèseimen ràgòdik ahol le se kurvàztam senkit,csak egy ribikòka kifejezèst hasznàltam pusztàn poènbòl.Ebbol lett vita.Na màr most egy okos ember egy ilyet hagyna a fenèbe.Fejezd be ezt a danci fènyezèst,legalàbbis azt amelyiknek alapja sincs.Meg azt mondod,hogy dani ezen a vèlemènyen van,erre èn nem tettem màst mint hogy elmondtam az èn vèlemènyem.Na akkor ha ez utàna mèg tovàbb hùzòdott akkor ki a hibàs?

      Megelozlek a vàlasszal termèszetesen èn èn èn ès èn.
      Te pedig màsra se vagy kèpes csak dani szavàt tovàbbìtani.Daninak meg vàlaszoltam.Mit vàrsz,hogy neked màskèpp reagàlok? ezen a fejezeten tùl vagyunk boven ha tovàbbra is ezen ràgòdsz azzal nem èrsz el semmit Bella.Gondold inkàbb el,hogy kinek ismertèl meg,ès gondold el,hogy danit ismered-e vagy csak hallottàl ròla.Mindegy mindenesetre ez lesz az utolsò mondatom hozzàd:

      A rajongàs az az èrzès ami a legmesszebb àll a megèrtèstol.

      Törlés