2012. április 16., hétfő

Na most beleszòlhatsz te is!

Nos volt gondolom aki èszrevette,hogy pàr òràra a blog torolve lett,ès ùgy is maradt volna,ha nem jutott volna eszembe egy jobb megoldàs.Mivel annyira nagyon ellenszenves amit csinàlok most mindenki szabadon szavazhat.A kèrdès gyakorlatilag ennyi: Maradjon-e a szìnen a kedves Markov?
Ez mit jelent? Ha nem tetszik amiket ìrok szavazz a nemre,ha nem tetszik,hogy kiàllok magamèrt akkor szavazz a nemre,ha nem tetszik,hogy van gyomrom leìrni amit gondolok,szavazz a nemre.Akkor mindenki elègedett lesz.
Ha a tobbsèg arra szavaz,hogy hùzzak el a fenèbe torlok minden blogot,eltunok eloletek orokre ès vissza sem jovok.Nekem ne gyertek ezekkel a szovegekkel,hogy sajnàltatom magam,meg,hogy felkell nojjek,csak mert leìrom a SAJAT vèlemènyem ès nem nyalom be magam senkihez.Tudjàtok nagyon jòl,hogy amikor hibàzok azt beszoktam làtni egyesekkel ellentètben.Ha most itt tartunk az azèrt van mert mèg ha hibàztam is tudjuk ki kisasszonnyal attòl mèg rengeteg okom van nem kèrni bocsànatot.Màrpedig az,hogy a tudjuk ki mielott bàrki egy rossz szòt szòlt volna olyan szovegeket ès hisztiket vàgott a fejemhez,hogy a k*rva szò elismerèsnek hangzik ahhoz kèpest.Mindez mièrt? mert èN nem voltam kèpes valakinek a gyerekessègeit elviselni ès ezàltal èN is gyerekesen viselkedtem,DE minden jogom megvan rà ezuttal ès inkàbb eltunok eloletek orokre,minthogy bocsànatot kèrjek.Ezuttal nem fogok,mert nem èrdemlem meg.ès ezt nem azèrt mondtam el,hogy àrulkodjak meg,hogy sajnàltassam magam.De ha màr minden Dia pàrtfogò nekem uzen hadat akkor elàrulom az okokat amik mogotte rejlenek.èn egyedul ott hibàztam el,hogy miutàn 100 csapàst elszenvedtem,egyszer beszòltam èn is,onnantòl pedig èn lettem a cèlpont.Senkit nem èrdekel màs mit csinàlt ha ottvan Markov ugyebàr.Gondoljatok ròlam amit akartok,ès szavazzatok bàtran oldalt.

Ui: semmi èrtelme kommentekben leàllni vitàzni,ùghogy ha elkerulheto semmi olyan kommenttel ne szolgàljatok ami nem segìt ebbol kijutni.Aki akarja az megèrti az àllàspontomat.Aki nem akarja az sosem fogja ès innentol nem is èrdekel.

45 megjegyzés:

  1. Egyre többen találják a blogot egyfajta mentsvárnak, mondván, hogy majd itt eldől minden az életem további részében...érdekes ^^

    "...azt beszoktam làtni egyesekkel ellentètben..."
    Hát...itt csak én éreztem enyhén célzás szagot? :/

    Am erre csak annyit mondanék, hogy ilyen problémáid mindig is lesznek, hogyha a pesti társaságban maradsz...szépen össze tudnak fogni valaki ellen ha épp abban a hitben élnek, hogy igazuk van, közben csak unatkoznak és ezért avatkoznak bele más dolgába...Hidd el, én is tapasztaltam.
    ..ja és hogy még szépítsem a dolgot...ez már csak roszabb lesz...

    De legyél kitartó és szard le, hogy jelentéktelen semmittudó emberkék mit okoskodnak. Ha ennyire biztos vagy benne hogy igazad van, akkor ennyi! :D

    Ui.: Mivel nem v'ok képben annyira, hogy min is vagy kiakadva, így vedd úgy, hogy azért írtam kommentet, mert meguntam a beadandóm írását és ezzel kicsit szünetet tartottam xD
    De nem random hülyeségeket írtam! :)

    Yoko voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szimat szimat,èn is cèlzàs szagot èrzek :3 Am koszi h ezt leìrtad :)

      Törlés
  2. Sőt...most olvastam el az e bejegyzésed alattit is, amit Conról írtál és megint lett mondanivalóm :D

    Nem tartod meg Diát szinkronhangnak??? Na erre is írok valamit:D

    Ezt így még nem írtam le, de már igazából leszarom most már, mert már nem aktuális:
    Petramaru hangjába a 12. rész szinkronjaa alatt, beleszerettem. És nem jól jöttünk ki belőle...nagyon nem...összetört szívek, sírás, sajnálat tömkelege, meg minden ami kell....és mi vehető észre? A 13. rész elején a hangja ^^ Hogy miért? Azért amit NEKED is javaslok, hogy tegyél.
    A sorozatomat helyeztem előtérbe. Tudtam, hogy a HB legfontosabb női szereplője úgy érvényesül, ha nem változik meg rögtön az amúgy igen tehetséges hangja már az első szerepeinél. ÍGy maradt!
    És ütött is a rész eleje :D (nekem legalább is mindenféleképpxD)
    Na ERRE varrj gombot, gyerek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A helyzet Zolcsi,hogy valòban Dia hangja illik Orihimèhez,de se eljàtszani se idoben elkuldeni nem tudja.Plusz Diàval règ leakartam zàrni a kapcsolatot,ès nem tunik jò dolgonak egy szinkron miatt hùzni egymàs agyàt.Diànak ès nekem is jobb ìgy.Nekem Dia hangja nem èr meg annyi stresszt.Akàrmennyire is illik a hangja.Sot bànom,hogy ezt a dontèst nem elobb hoztam meg.Petramaru hangja megint màs helyzet ti valamennyire baràtok maradtatok nem?Azèrt egy minimàlis emberi kapcsolat maradt koztetek.Koztunk csak gyulolet ès hazugsàgok maradtak.Ennek meg jobb vèget vetni.

      Törlés
    2. Ne keresd a kifogásokat.

      "Diàval règ leakartam zàrni a kapcsolatot"
      Én dettó Petrával, mert az egyetlen személy volt, aki miatt anno szenvedtem.

      "nem tunik jò dolgonak egy szinkron miatt hùzni egymàs agyàt"
      Nálam is ez volt, de mint mondtam, a sorozatot helyeztem előtérbe.

      "de se eljàtszani se idoben elkuldeni nem tudja"
      Én laza 1 hónapot vártam Petrára, mert nyári szünet volt xD
      Viszont neki illett a hangja s eljátszani is nagyon jól eltudta, sz'al ebbe nem t'ok belekötni ^^"

      Utolsó mondataidra pedig még annyit reagálnék, hogy Petra miatt szenvedtem, mégis mivel az osztálytársam, így naponta láttam -.-" És a hazugság köztünk is meg volt..

      De mind1, te tudod :)

      Törlés
    3. Ehhez nem tudok hozzàszòlni xD de vissza nem fordìthatok semmit.Majd lesz màsvalaki aki ugyanolyan jòl passzol Himèhez.Am meg màr règ egy ùj sorozaton torom a buksim,ergò nem tudom,hogy mennyiszer lesz mèg szuksèg hime hangra.

      Törlés
    4. Zolcsikám! Igazad van, de DIÁT LE KELL CSERÉLNI MERT A TELJESÍTMÉNYE SZÁNALMAS Szinkronhangként XD És nem is illik Orihiméhez

      Törlés
    5. Besírtam xD
      Matten...besírtam xD
      Igen, így már akkor mások a körülmények, mert Petra kurvatehetséges szinkronhang xD

      Törlés
  3. "..ha nem tetszik,hogy kiàllok magamèrt akkor szavazz a nemre,ha nem tetszik,hogy van gyomrom leìrni amit gondolok,szavazz a nemre.."

    "..mèg ha hibàztam is tudjuk ki kisasszonnyal attòl mèg rengeteg okom van nem kèrni bocsànatot.."

    "..inkàbb eltunok eloletek orokre,minthogy bocsànatot kèrjek. Ezuttal nem fogok,mert nem èrdemlem meg.."

    "..èn egyedul ott hibàztam el,hogy miutàn 100 csapàst elszenvedtem.."

    "Nekem ne gyertek ezekkel a szovegekkel,hogy sajnàltatom magam,meg,hogy felkell nojjek,csak mert leìrom a SAJAT vèlemènyem ès nem nyalom be magam senkihez."


    A bejegyzés már megint hemzseg az önsajnáltatástól.
    Tegnap letörölted a blogodat. És rá néhány órával már nem bírtad ki, hogy ne sajnáltasd magad, úgyhogy vissza is állítottad, és megírtad ezt a bejegyzést.

    Teljesen úgy állítod be még mindig, hogy te hordozod a világ összes fájdalmát. Markov, képzeld mindenkinek vannak problémái. Másoknak is össze szokták törni a szívét. Nem egyszer, nem kétszer. Van, akinek 10x, 20x is.
    Mégsem nyafog, hanem továbblép. Megerősödik.

    Mikor is szakítottatok Diával? December-január körül. Lehet, hogy akkor sok mindent egymás fejéhez vágtatok KÖLCSÖNÖSEN. De azóta hónapok teltek el csendben.
    Dia azóta már rég visszavonult, és kussban van.
    Te viszont még a mai napig lekurvázod, ahol teheted.
    És ha ezek után 1-2 ember ellenszegül az akaratodnak, akkor már arra fogod, hogy összefogtak ellened.
    Az meg sem fordul a fejedben, hogy TE hibáztál, és ezért mondanak ellent neked ilyen sokan.

    Ha te elvárod, hogy mindenki megértse a te álláspontodat, akkor illene neked is nyitottabbnak lenned, és megpróbálni megérteni mások véleményét is.
    Nincs olyan, hogy mindig, mindenki csak neked adjon igazat.

    Az, hogy azt állítod, nem nyalod be magad senkinek, az meg kész vicc.
    A mai napig úgy említesz meg a blogodon, hogy FEKETE DANI. Miközben elvileg a barátodnak tekintesz. Mégsem barátként említesz meg sose. Hanem mint a nevet, mely rendelkezik egy rajongótáborral.
    Ha úgy neveznél, hogy Danci, akkor már felvetülne benned a kétely, hogy a fanok nem fogják tudni, hogy az 1AÉ készítőjével barátkozol.

    Bár még mindig nem értem, miért tépem folyton a szám, mert akárhányszor logikusan levezetek egy gondolatmenetet, elkezdesz ugyanazon a módon vagdalkozni, hogy mindenki összefog ellened, és jogtalanul bántunk.

    GONDOLKOZZ MÁR EGY KICSIT, MARKOV, LÉGYSZÍVES!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dantci Maximálisan igazad van mindenben, de már ne haragudj, de te is hasonló dolgot csináltál 1-2 hónapja ;) Valószínüleg MArkov most hasonlóan érzi magát mint te akkor.

      Törlés
    2. Ott a pont. A többi meg... Az előző bejegyzésnél.

      Törlés
  4. ''Másoknak is össze szokták törni a szívét. Nem egyszer, nem kétszer. Van, akinek 10x, 20x is.''

    Danci nem azèrt bàntalmazom...

    ''Mikor is szakítottatok Diával? December-január körül. Lehet, hogy akkor sok mindent egymás fejéhez vágtatok KÖLCSÖNÖSEN.''

    Nem èn kezdtem az egèsz veszekedosdit.ANNAK ellenère,hogy elbànt velem tolleràltam,de ezekutàn nem vagyok hajlandò mèg pluszba is szìvni miatta.

    ''Dia azóta már rég visszavonult, és kussban van.
    Te viszont még a mai napig lekurvázod, ahol teheted.''

    Ja igen egèszen kedd hajnali 4 òràig diàt hallgattam mire ràvettem magam,hogy letiltsam ès elkezdjek visszavàgni.Azèrt decembertol màig van pàr hònap ès keddtol màig 1 hèt telt el.Azèrt nem ugyanaz.tERMèSZETESEN tudom,hogy nem szèp dolog,de elegem van abbòl,hogy jàtszom a jòfiùt ès szìvok.

    ''És ha ezek után 1-2 ember ellenszegül az akaratodnak, akkor már arra fogod, hogy összefogtak ellened.''

    Egy szòval se mondtam,hogy osszefogtatok ellenem.Ezt Zolcsi emlìtette.Mèg mindig az a baj,hogy nem èrtitek mi pontosan a bajom.ès sosem mondtam,hogy pàrtolnotok kell engem.De ha ti nem teszitek akkor kiàllok magamèrt.

    ''Az meg sem fordul a fejedben, hogy TE hibáztál, és ezért mondanak ellent neked''

    Dehogynem.Amikor hibàzok azt nagyon jòl tudom,mert van lelkiismeretem,ugyanis utàlom megsèrteni az embereket.Diàval ugyan most hibàzok de olyan szinten tùlfeszìtette a hùrt nàlam,hogy a lelkiismeretem se tart vissza.Amùgy meg szàmotokra ha Markov benne van valamiben akkor mindig hibàs.Ez mindig igy volt nem tagadhatjàtok,pedig a jo oreg markov nem olyan hulye mint hiszitek.

    ''Ha te elvárod, hogy mindenki megértse a te álláspontodat, akkor illene neked is nyitottabbnak lenned, és megpróbálni megérteni mások véleményét is.''

    èn megèrtem ti àllàspontotokat mèg mindig ti nem èrtitek az enyèmet.Ha èrtenètek akkor tudhatnàtok,hogy màs vèlemènye most nem nagyon èrdekel.

    ''Nincs olyan, hogy mindig, mindenki csak neked adjon igazat''

    SOHA Dani,soha nincs olyan.Akàr igazam van akàr nem.Nagyrèszt ez az oka,hogy leszarom a vèlemènyeket.

    ''A mai napig úgy említesz meg a blogodon, hogy FEKETE DANI. Miközben elvileg a barátodnak tekintesz. Mégsem barátként említesz meg sose''

    Ez jogos,de ez vèletlen ès nem azèrt nevezlek ìgy amièrt te gondolod.Ha az lenne a cèlom akkor az egèsz kapcsolatunk màskèppen alakulna nem csak egy tènyezo nem gondolod?

    ''Ha úgy neveznél, hogy Danci, akkor már felvetülne benned a kétely, hogy a fanok nem fogják tudni, hogy az 1AÉ készítőjével barátkozol.''

    Ez most egoista volt kissè.

    ''akárhányszor logikusan levezetek egy gondolatmenetet, elkezdesz ugyanazon a módon vagdalkozni, hogy mindenki összefog ellened, és jogtalanul bántunk.''

    Jogotok van elmondani a vèlemènyeteket,de nincs jogotokban ràmeroltetni az igazatokat.Ergò jogom van megvèdeni magam ès elmondani mit mièrt csinàlok.Csak hàt a ''mièrt'' az feltètlenul sajnàltatàs kell legyen filozòfus uram,tehàt ezen nincs mit vitatkozni.Kiegyenlìtek egy szàmlàt ebben meg mèg ha igazatok van se àllìtotok meg.Plusz ha most geci mòdon visszavàghatok neked,akkor tudd,hogy tèged is szàmtalanszor megtàmadtak ilyen dolgokkal,de nem làttam sose azt,hogy te azt mondtad volna a jò nèpnek,hogy igen igazatok van,elbasztam.Amikor az 1aèt kritizàljàk akkor is megvèded magad.Ahogy èn is.Mèg is nekem azt mondod,hogy lekell nyeljem.Most csak 1 pèldàt hoztam fel,de szerintem nem vagyok az egyetlen akinek gondolkoznia kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah az utolsó sorokkal nagyon kihúztad a gyufát, és most már tényleg mehetsz a p*csába.

      Megint össze-vissza beszélsz bődületes baromságokat. Bemásolsz tőlem egy idézetet, és teljesen másról kezdesz el beszélni. Mintha én zöld almáról beszélnék, te meg egy pirosról.

      Az értelmes szavak neked mind magas labdák.

      Törlés
    2. Ahogy gondolod. Akkor most egy baràtomat idèzem: ''Mindenki foglalkozhatna azzal ami a sajàt hàza korul forog,ugyanis van mit rendbe rakni''. ez neked lett uzenve,ès magyarul annyit jelent,hogy torodj a sajàt dolgoddal mert neked is annyi hibàd van mint a nyavaja.Mert szerintem 2nk kozott te kezdesz egyre inkàbb baromsàgokat beszèlni ;)

      Törlés
    3. "''Ha úgy neveznél, hogy Danci, akkor már felvetülne benned a kétely, hogy a fanok nem fogják tudni, hogy az 1AÉ készítőjével barátkozol.''

      Ez most egoista volt kissè."

      Nem láttam ebben semmi egót.

      "Jogotok van elmondani a vèlemènyeteket,de nincs jogotokban ràmeroltetni az igazatokat."

      A vélemény elmondása AZÉRT VAN hogy Meghallgasd, és Számításba vedd! A vitáknak pedig az a lényege hogy az egyik fél meggyőzze a másikat a saját igazáról és Vissza. És a Vita addig tart míg a másik el nem fogadja ŐSZINTÉN vagy kompromisszumot nem kötnek.

      Nem azért mondjuk el a véleményünket hogy leszard!

      "Amikor az 1aèt kritizàljàk akkor is megvèded magad.Ahogy èn is.Mèg is nekem azt mondod,hogy lekell nyeljem.Most csak 1 pèldàt hoztam fel,de szerintem nem vagyok az egyetlen akinek gondolkoznia kell."

      Dantci Érvekkel védi magát, te pedig támadással és sértődéssel. Kis különbség.

      Dani: Te Most terelted a témát.

      Törlés
    4. Kis javítás:
      A vitának nem az a lényege, hogy az egyik fél meggyőzze a másikat. Illetve az is, de nem ez a legfontosabb.
      A vita lényege, hogy a vitázó felek megismerjék egymás álláspontját különböző témákról, alternatívákat hallgassanak meg a saját álláspontjuk mellett, megtalálják az esetleges hibákat a saját téziseikben. Nagyon kevés az a vita, amely úgy végződik, hogy az egyik fél igazat ad a másiknak, főleg azért mert a vita legtöbbször véleményszintű dolgokról zajlik, nem pedig tényszintű dolgokról. Vélemények közül meg nehéz eldönteni kié is az igaz.
      Ettől függetlenül igen, általában azért vitázunk, hogy meggyőzzük a másikat, de célja sokkal több van ennél.

      Törlés
    5. Biztos ùgyvan matten.Ti biztosan jòl tudjàtok.èn biztosan tèvedek.èN biztosan mindenben hibàzom.meg is tapsoljalak a nagyszeru felfedezèsèrt vagy kèpesek vagytok abbahagyni a kommentelèst? komolyan ha valaki mèg 1x ìr torlok minden kommentet.

      Törlés
  5. Hát nem akarok nagy hülyeséget írni (de ha jól fogtam fel akk megcsalt ugye a baratnod) de gondoltam vmit ide írok mar hátha eltudlak látni valami jó tanáccsal .

    Én úgy gondolom ezen jobb minnél hamarabb túl tenni magadat (igaz h könyű ezt mondani) tovább lepni és ügy lezárva ... Persze őszintén én is fölbasztam volna az agyamat ezen meg talán én is leribancoztam volna...de nem ennyi ember elött... :S nem tom h ezzel mondtam e neked valamit de remelem segít neked a megjegyzésem és túl lépsz majd ezen :)

    Addig is sok sikert hozzá...
    ND voltam : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt mèg mindig csak Gàspi ès Danci àllìtjàk èn sosem mondtam,hogy ezèrt tortènne bàrmi.Szerintem figyelmesebben kellene olvasni a kommenteket. :) se azèrt koszi :D

      Törlés
  6. Én kivételesen Markov pártját fogom most. Igen, fel lehet írni a naptáradba.
    Azért az ő pártját, mert indokolatlanul sok savat kap mostanában, ami szerintem túlzás.

    Először volt a con előkészületes bejegyzés, aminél azon akadtatok ki, hogy megszólította a rajongóit, miszerint nyugodtan oda jöhetnek hozzá, nem harap. Ez tök érthető lett volna, ha valami olyan szöveggel adja elő, hogy "Gyertek nyugodtan a híres Markovhoz, talán kaptok még pacsit is" vagy valami hasonlóval.
    Van egy sorozata, amit sok ember szeret. Vannak rajongók, akik kinn lesznek conon. Ő pedig szeretett volna összefutni pár rajongóval, beszélgetni velük. Azt, hogy ezt miért akarta, az legyen az Ő dolga (egonövelés, érdekelték az emberek) -> mert tök mindegy! Ez egy ilyen szekér sajnos. Reklámoznia kell magát az embernek, ha el akar valamit érni. Ráadásul Markov még nem is pofátlan módon csinálta ezt, úgyhogy megintcsak nem értem azt a nagy felháborodást, ami ekörül volt. Vagy ha ez zavar Titeket, akkor nem értem hol voltatok, akkor, amikor Markov interjút adott Saikonnak? Ami egyébként sokkal pofátlanabb önreklámozás volt. Vagy akár hol voltatok, amikor én lobbiztam azért, hogy az én írásom megjelenjen. Vagy akkor, amikor Gáspi kierőltette a saját interjúját, ami megjegyzem nem szólt kb semmiről, csak arról, hogy Ő adott interjút! Hahó, ezek nem voltak gázak? Ezeknél hol voltak az erkölcs és a fair play híres vitézei?

    Aztán itt van ez a "Dia dolog", amihez amúgy kurvára semmi közöm/közünk nem lenne, ha a szereplői nem írnának blogot, így közszemlére téve az életüket. Felületes ismereteim vannak a dolgokról de annyit elmondhatok, hogy szerintem az aki kurvának állt ne sírjon ha megbasszák.
    Ez részint érinti Markovot, aki ha jól vettem le közrejátszott egy megcsalásban, ráadásul már az elejétől fogva rájöhetett volna, milyen emberrel van dolga.
    Ami pedig nem volt nehéz. Egy random kattintással érkeztem először az "Egy Neko naplója" blogra, még régebben, unalmas perceim alatt. Már az elején feltűnt, hogy szinte hetente más pasiról írt, de gondoltam múló szerelmek semmi komoly. Aztán volt kép a blogján Daniról és Vele, aztán három nap múlva már Mással smárolt, aztán három nap múlva már Markovval volt kint közös képük. Ezzel megjegyzem semmi nagy gáz nem lett volna, ha egymás után jönnek az emberek; csapongó személyiség, na bumm.
    De ahogy olvasgattam a legtöbb váltás még úgy jött, hogy az előző kapcsolatban volt benne, ráadásul a másik fél napokkal, hetekkel később tudta csak meg, hogy most éppen másnak terpeszt. Lehet ezt szépítgetni, eufémizmusokkal körülírni, de a magyar nyelvnek szerencsére van erre szava: ribanc. De mondom, az ismereteim felületesek, aki tud cáfoljon rá.

    A nagy igazság ott van, hogy már több hónapja történt, el kell felejteni, nem kell róla tudomást venni. Sírjon, hisztizzen, legyen boldog mással, Te meg Markov szard le, mert nem érdemel többet. Felesleges a hónapokig tartó kálvária. És itt nagyon igaza van a többieknek abban, hogy ne sajnáltasd feleslegesen magad. Egyrészt mert segget csinálsz a szádból, másrészt meg magad baszod szét azzal folyton ezen pörög az agyad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A végére pedig egy apró megjegyzés: Hobbiból kezdtetek el sorozatokat készíteni, aminek nagy pozitív előnye az volt, hogy megismertétek egymást. Ha ezt a hobbit elkezditek halál komolyan venni, akkor nem lesztek barátok. Ismerősök és ellenfelek lesztek egy olyan versenyben, amiben mindenki csak veszthet emberileg.
      Persze ez az állomás már kilométerekről látható volt. Már akkor látszott mikor valamiféle sorrendet próbáltatok magatokra erőltetni. Már akkor, amikor egymást riválisnak kezdtétek hívni (ugye Doma és Markov). Apró dolgok, de nagy kihatással vannak a pszichére. Ez nem csak nálatok volt meg, ugyanígy megvolt Daninál is (gondoljunk csak vissza a HB-s bejegyzésre ahol Yoko-t mint valami konkurencia említi meg), csak valahogy ott ez a továbbiakban elmaradt - legalábbis blogon olvasható szinten igen, személyesen nem tudom. Ne térjetek el az egészséges versenyszellemtől, mert ott nem csak a vesztes fog veszíteni, hanem a győztes is. A barátait mindenképp.

      Törlés
    2. Gàz ha ezen most sìrva fakadtam? :')
      Orulok,hogy ezt kifejtetted,mert sajnos nekem nincs olyan jò megfogalmazò kèpessègem,mint neked.Termèszetesen tudom,hogy a tobbieknek megvan rèszben az igazuk,de a gàz,hogy ebbol a tèmàbòl azèrt lett felhajtàs mert valaki a szìvère vette a ribikòka kifejezèst amit mellesleg eleve Danci szòtàràbòl loptam.Mert amùgy pubblikusan az èletbe egy rossz szòt nem szòltam senkirol ha jòl emlèkszem.Max kisebb nagyobb iròniàval beszèltem emberekrol.

      Törlés
    3. A màsodik kommenteddel pedig teljesen egyetèrtek,Koztem ès doma kozott is kialakult,de ebben bennevoltak az AG-sek is meg egyèb sorozat kèszìtok akik felfele tortettek.Ilyenkor mindenki a sajàt dicsosègèt keresi ès amikor a màsik azt hiszi magàròl,hogy jobb,rogton az ellenkezojèt kell bizonyìtani.Szerencsère egy ido utàn màr mindenki kilèpett ebbol a helyzetbol...Ki szimbòlikusan,ki pedig minden èrtelemben.Danci meg Zoli kozott ez azèrt maradt el nagy rèszben mert eszmèletlen spanok ès Zolinak nagyon kuzdoszellem mentes szemèlyisège van.De szerintem ami a legfontosabb,hogy miòta fan madezunk mindenkinek megnott az egòja.Nincs kivètel.

      Törlés
    4. Élőben nem tettél semmi rosszat?
      És amikor Mizu előtt csapattad, hogy itt meg ott, meg így meg úgy ...... meg Diát?

      Törlés
    5. eeeeegen az màr kedden volt amikor betelt a pohàr ;) mellesleg akkor sem kurvàztam le de nem is beszèltem ròla szèpen.Na de akkor ugye,hogy diàcska panaszkodik ide oda.Szerintem nem màsokkal kellene uzengetni.

      Törlés
    6. Markov drága, észre vetted, hogy Danci arra akart kilyukadni, hogy egy minimális szinten kibaszottul tapintatlan voltál Mizuval szemben? ^^"

      Törlés
    7. "Danci meg Zoli kozott ez azèrt maradt el nagy rèszben mert eszmèletlen spanok"

      Daniii *.*

      "ès Zolinak nagyon kuzdoszellem mentes szemèlyisège van."

      Ezt kikérem magamnak. Először is mi leginkább msn-en veszekszünk, mert nagyon nem tartozik a külvilágra xD
      Másrészt, van küzdőszellemem, csak nem csinálom azt amit most te <3

      Törlés
    8. Azt tènyleg nem vettem èszre,de ha ìgy is van,nem hiàba nem akartam talizni se diàval se mizuval.Azzal meg,hogy hivatlanul beàllìtott az nem csak felborìtotta a terveimet,hanem osszezavart rendesen,mert nem tudtam kezelni ìgy a helyzetet.Mèg 1 ok...

      Törlés
    9. Zoli: Kajak? :O pedig tokre nem nèzem ki beloled h veszekszel XD bocsi.

      Törlés
    10. Akárki akármit mond, ez a pont (mint mindig) megy egyenesen Derpnek.

      Törlés
    11. Milyen tervedet is borította fel Drága MArkov? Semmilyet!! Ahogy később Zsombor Jelenléte sem döntött fel semmit. Mizu tök jó arc volt!

      Törlés
  7. MILYEN AG-SEK IS???? B*zd a kezdeti időkben hozzád se szóltam a blogodon, max msnen, de akkor is korrekt voltam szerintem. Sosem ugrottam neked, pedig meg volt a véleményem. Könyörgöm így, hogy már van egy kis rálátásod, hogy ki mit csinált Anime Gaiden téren, különíts már el Botondtól...xD

    Ui.: Istenem ebben a szóellenőrzésben egyre hosszabb, és idegölőbb szavak vannak. Könyörgöm vedd ki, ha nem akarsz engem (, és szerintem nem csak jómagamat) az őrületbe kergetni :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tehetem,fèlek az onmukodo vìrusoktòl :'( XD

      Törlés
  8. Markov, imádom olvasni ezeket a bejegyzéseidet, annyira Röhejesek XD

    A Diás dolgot kifejtették előttem elég szépen. Ehhez csak annyit fűznék nem is neked hanem Daninak, hogy 'Deákné Vászna'. ;)

    De az, hogy mindenhol apró utalásokat helyezel el arra hogy miért gondolod MÁSRÓL Hogy hülye, az kemény XD
    Beoltod Diát, Mizut, Zenát, Andrét, Gáspit, Botit, Engem is, és kábé mindenkit. xD
    Mit sértődsz meg azon, hogy nem tetszett nekünk az Új EC. Egybehangzó volt a vélemény, nem? Nem basztatásból mondtuk (kivéve a többiek a rajzos dolgokat), hanem mert tényleg szinten aluli volt az Epizód. 2 jó poén volt benne, és ebből az egyikre nem is emlékszem.

    Az egész bejegyzés egy hatalmas picsáskodás, és nagyjából arról szólt mi NEM volt jó a Pesti látogatásodban. XD Mindenkiről elmondtad a negatív véleményedet, de az okokat valamiért kihagytad, és elintézted annyival, hogy "inkább nem mennék bele" XD

    Mindenesetre viccesnek tartom, hogy a Blogod egyik fele arról szól, hogy Milyen király az EC és az 1AÉ, a másik fele pedig arról, hogy Neked Mivel milyen személyes problémád van, és hogy épp miért vagy halálra sértve.

    Csak ennyit akartam! :D Jó volt látni!
    Pusszancs :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kapd màr be èn csak ironizàlni pròbàltam xD senkit se akartam beoltani.ès azon kivul,hogy sajnàlom h nem tetszett az EC semmit nem mondtam XD foleg leszarom ha nem tetszett,csak poènbòl mondtam

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

      Törlés
    3. Matten bazdmeg talàlj màr màs szòrakozòst mint a blogomon tombolàst...1-2 komment mèg hagyjàn de ez a tizennemtom hanyadik èrtesìtès amit kapok.àljj le kicsit mert kian a **** a kommentet meg azèrt toroltem mert spoilereztèl.

      Törlés
    4. Milyen Spoiler? XD Az elnevezésem az Egész sorozatodra érvényes nem csak egy részre. XD Vagy az volt a spoiler hogy Két olyan poén volt amin nevettünk? xD

      És mi bajod van a véleménynyílvánítással? Azthittem az szabad korlátoktól függetlenül :3

      Törlés
    5. Az ilyet tűrni kell Markov :D :D:)

      Törlés
    6. Kajak nem tudom mit csinàljak veletek. direkt megkèrtem mindenkit,hogy kussoljon,erre annyi kommentet kap a bejegyzès mint mèg soha

      Törlés
  9. Na jó Markov, most mássz le szépen a netről, kapcsold ki a gépedet, és egy-két napig fel se gyere. Nyugodj le, és ha már úgy érzed, ez meg volt, higgadt fejjel nézz fel, és újra olvasd el a bejegyzéseidet és az azokra kapott kommenteket, de most úgy, mintha egy külső személy lennél, mittudomén, akár a szomszéd Ricsike is lehetsz. A lényeg, hogy ne úgy tekints a bejegyzésekre és a rájuk kapott megjegyzésekre, mint Markov, mert akkor nem fog összejönni. Most csak ennyit tudok tanácsolni (a többiek már mind elmondták azt, amit kellett).

    ChibiOFF

    VálaszTörlés
  10. CSAK A HÁÁÁÁÁBÉÉÉÉÉ CSAK A HÁÁÁÁBÉÉÉÉÉ !!!!
    ÉLJEN A HEBI-S BARMOK!!! :D:D:D:D

    VálaszTörlés