2012. április 20., péntek

Nui azaz ùj sorozat...legalàbbis egy projekt.

Helò kedves vilàg,emberek,urlènyek,macskàk,csatornapatkànyok vagy senki....

Szerintem èpp ideje lezàrni a blogomnak a legbùsabb fejezetèt.Nem vègzodott valami szèpen.Ime mit èr az ember ha sajàt maga.A lelkiismeretem nyugalmas,aki pedig mèg mindig pikkel ràm az mit vàr mit tegyek? Harakirit?Mert azt tuti nem fogok x'D.(HA nem tudod mi az guglizd ki)
Ezzel ugorjunk egy vidàmabb fejezetre.Minden komment az elozo bejegyzèsek tèmàjàrol,itt TILOS!
Erre megfelel az elozo 2 bejegyzès,nincs szuksèg elrontani ezt is.Aki trazgresszìv,arra szabàly szerint a blog tortènelmèben eloszor torlès vàr.
Mint ahogy a cìm is sùgja ùj projektem van.Az ùj sorozat rovidìtett neve NUI...Ki nem talàljàtok mi az ugye? :)
Akinek màr elmondtam az kussoljon xD.Hadd talàlgassanak csak.Termèszetesen ez is paròdia lesz de jòval kulombozobb fajta mint az 1Aè Hb vagy akàr az AG...Leginkàbb FWA ès yu gi oh the abridged series  fùziòra fog hasonlìtani.Ami a stìlust illeti...Eleinte igazàbòl egy ASDF movie-s fèle random jelenetekkel teli kis klipekre gondoltam,de ez szerintem tùl egyszeru.Ezèrt sorozat lesz,de ismètlem màs mint amivel eddig ismerkedtunk.Nem tudom,hogy mennyire lesz màs,de bizonyos ùjìtàsok lesznek benne.Ami talàn jò hìr ès ùjìtàs is rèszben,az az,hogy (remèlhetoleg) a sorozat nem painttel lesz rajzolva.Persze ez nem biztos,mivel a  tabletem tolla rejtèlyes mòdon eltunt :O venni nem nagyon lehet ùjat, ùj tablet meg kb 80 eurò amire termèszetesen a f*sznak sincs pènze xD!Na de felsorolom roviden ezeket az ùjìtàsokat:

-ùj rajzprogram (talàn)
-Màs sorozat stìlus
-Nem csak egy tèma vagy csoport korul forog a sztori
-Remèlhetoleg gyakoribb mini animàciòk
-Angol szinkron

Igen,jòl làtjàtok angol szinkron,tehàt alaposan csiszolja az angol tudàsàt az aki kìvàncsi rà vagy pontenciàlis szinkron jelolt :)
Szìvesen csinàlnèk ùgy mint Littlekuriboh,hogy csinàlok 40 karakternek hangot,de sajnos urunk isten,nem àldott meg olyan jò hanggal ^^''.
Ezèrt termèszetesen mint mindìg szuksègem lesz majd segìtsègre,mert ezùttal nagyon sikeres sorozatot szeretnèk csinàlni amit lehetoleg nem csak magyarorszàgon ismernek.Hàt igen,kb mint az FWA.Termèszetesen a gyengèbbek kedvèèrt kèszulni fog majd magyar felirat illetve akàr magyar szinkron is :) tehàt aki bepànikolt az megnyugodhat.Ami az EC-t illeti pàrhuzamosan mehetne majd ezzel a sorozattal,de ezek mèg mind csak lehetosègek.Semmi konkrètat nem tudok mondani vagy mutatni,csak azt,hogy van màr jò pàr otletem ehhez az ùj sorozathoz,ès hogy szerintem jobb lesz majd az EC-nèl.Mondjuk màr règòta torom a fejem rajta,de sose formàlòdtak meg a sztori ès a karik korvonalai.Ha figyelmesen olvastatok azt is megtudjàtok milyen animèt,mangàt fogok parodizàlni ;). Semmi konkrètat nem tudok ìgèrni egyenlore,tehàt maradjunk annyiban,hogy vannak terveim amiket valòszìnuleg megvalòsìtok majd.Amint megtalàlom a tabletem tolljàt ès hozzàszoktam a tablethez.De az EC tovàbbra is paintesen fog menni.Ami meg a 11et jelenti mai napig ùgy nèz ki nem lesz olyan jò mint gondoltam :/ az igyekezet megvolt....
Utòlag mèg annyit elmesèlek,hogy mostansàg ràvetettem magam a YUGIOH the abridged series weboldalàra ahol van egy ''store'' menupont is.Rengeteg szèp kis dolgot lehet venni,ami nyàlfolyàst okoz minden YGOTAS fannak.A weboldal:
http://www.yugiohabridged.com/
Kìvàncsi vagyok valaki kitalàlnà-e melyik cucc tetszett nekem a legjobban...de nem haboztam,vègul ma este megrendeltem a pòlòt egyenesen amerikàbòl.Bàr ezèrt a gatyàmat kifizetem,de megèri.ìme a kincs amit majd 1-5 heten belul fogok megkapni:
Kèpzeljètek micsoda poèn ha ulok a villamoson ès jon az ellenor ès levàgunk egy ilyen beszèdet:

Ellenor: Jegyeket kèrek szèpen.
èn:        Olyan nekem nincs.
Ellenor: Pedig azt tudod,hogy kotelezo?
èn:        Aha mèrt is?
Ellenor: Ez a szabàj!
Erre felàllok ès megmutatom ezt a pòlòt:
èn: Francba a szabàjokkal van pènzem!
Ellenor: igen? akkor fizesd ki a buntetèst.
èn: -_-'''erre nem gondoltam.

Na pacsker jelentkezem amint tudok mondani valami pontosabbat.Addigis nem ajànlom kipròbàlni a harakirit!! foleg ha van baràtnotok vagy gyereketek O-O

Bye bye

21 megjegyzés:

  1. 1) Nagyon vicces lenne egy ilyen beszélgetés az ellenőrrel, tényleg...megszakadnék a nevetésben...-.-"

    2) Nagyon jó ötlet, hogy angolul csinálod a sorozatot, de szerintem csak akkor érhetnél el olyan sikert, amilyenre szerintem vágysz, ha nem egy anime/manga az alapanyaga a dolognak.

    (kitörlöd a kommentemet, ha elmondom mi lesz a sorozat címe, és témája?:P)

    VálaszTörlés
  2. Fùha ez meggondolandò :D ìrd le ès meglàtod,hogy torlom-e :P
    Am nem hadititok,hogy mi lesz....de azèrt jobb ha nem tudja meg mindenki azonnal :D

    VálaszTörlés
  3. 1. A kiszemelt sorozat ugye véletlenül sem az FMA? ;)

    2. Véletlen lenne? -.^ http://biosector01.com/wiki/index.php/Mata_Nui_(Being)

    3. Kettő, azaz mostmár háromszor szerepelt a véletlen. :D

    VálaszTörlés
  4. Kedves Kicsi bèla,midìg beszarok azon,hogy mekkora zoldsègeket ìrsz. :D eloszoris a NUI az a rovidìtèse a sorozat nevènek ami 3 szòbòl àll :) azt vègkèpp nem èrtem a bionicle az hogy jon a fullmetal alchemisthez?Ha pedig azt ìrtam,hogy ha figyelmesen olvastok kitalàlhatjàtok az animèt annak oka van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem zöldség, legó ><
      Ám az első azért az FMA, mert a bejegyzésben is szó esik róla, és mert az EC ben is volt belőle egy kevéske.

      A mata NUI -t meg csak faszságból raktam oda, és kíváncsi voltam a reakciódra. De őszintén másra számítottam xD

      U.I.1 és U.I.2 : Direkt azért bontottam 3 részre, és nem említettem meg ugyanazon részben a biot és az FMA -t, valamint azthittem kajak leírod itt a sori nevét ><

      Törlés
    2. Naruto Ultimate Idiots, és a Narutot fogja feldolgozni:P:P

      Törlés
    3. Most ha kamu, akkor kapd be andré, ha igaz akkor meg:
      NARUTO?!

      Törlés
    4. Mire Markov ezt meglátja, már mindenki látta akit érdekelt.

      Törlés
    5. Ja, ha meg nem, én úgyis megjegyeztem és megosztom ><

      Törlés
    6. Andrè <3

      Tamatu èn nem emlèkszem,hogy a FMA-t megemlìtettem volna.most tuti nem fogom elolvasni,de èn FWA-ròl tudok :) mellesleg megneveztem 3 narutos sorozatot,1aè HB ès AG,ebbol lehetett ràjonni,hogy mit is fog feldolgozni.

      Törlés
    7. öcsém, még egy narutos fanmade??
      ennyi narutos sorozattal már dunát lehetne rekeszteni... reméltem, hogy valami kreatívabbat fogsz kitalálni.

      Törlés
    8. FWA? FMA -t olvastam ><
      ÖregSZEM...

      Am kicsibí voltam.

      Törlés
    9. Màr bànom,hogy engedèlyeztem a nèvtelen opciòt mert amikor meglàttam az èrtesìtèst tokre màsvalakire szàmìtottam xD

      Törlés
    10. Jó ez így, nem kell vennem a fáradságot és belépni. (Y)

      ( Ismét Tamatu )

      Törlés
    11. De ìgy a blog elveszti a szìnessègèt :O

      Markov voltam

      Törlés
    12. ...és márcsak azért is névtelenben ír ><

      Törlés
    13. sulibòl èn se vettem a fàradsàgot belèpni :)

      Törlés
    14. Na ugye!
      Mondjuk én csak szimplán lusta vagyok ><

      Törlés
  5. Váááárjunk, most esett le h nem kell szóellenőrzéses baromságot csinálni.

    VálaszTörlés
  6. Én csak arra vagyok kíváncsi, hogy hol fogsz szinkront találni hozzá, legalábbis olyat, aki azon túl, hogy nem "tú tikitz" meg "ály víl disztróly lyú" szinten van angolból, még tud esetleg akcentussal, vagy a hangját elváltoztatva beszélni külföldiül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre az a vàlaszom,hogy ezèrt lemondtam,egy csomò hasznàlhatò szinkronhangròl ès kivàllasztottam egy pàr olyan embert akij (àllìtàsuk szerint) tudnak rendesen beszèlni angolul.De szerintem nem kell teljesen perfect legyen,elvègre angliàba is vannak tàjszòlàsok akcentusok amik egy kulfoldi szàmàra èthetetlenek,ìgy ha lesz 1-2 baki szerintem elnèzheto ugyanis nem profi anime szinkronizàlàsròl van szò hanem egy szimpla fan maderol.
      Ha Omnistrifenak ment,nekunk mèrt ne? :)

      Törlés