2012. április 16., hétfő

Magyarorszàg 2012 ès Con

Halihò istàllò szagù disznòk!

Szerèny szemèlyem ùjra jelentkezik!Magyarorszàgra utaztam nem règ,mert basztam iskolàba jàrni tavaszi szunet van (volt).Az egèsz 2 napos stresszel telt Pestrol Miskolcra, ès vissza.Gyakorlatilag kedd hajalba kellett keljek,hogy idoben beèrjek Pestre...De most akkor azt mondjàtok: Mièrt nem fekudtèl le koràn èszlèny?
2 okbòl kifolyòlag:

1-Bekellett fejeznem az EC-nek az elso felèt,mivel pàr embernek megkellett mutatni.
2-Diàna kisasszony hajnali 3 ig feltartott az èrtelmetlen hisztijeivel,hogy èn mèrt nem akarok talàlkozni vele meg a  pasijàval ès unszolt,hogy mondjam le a szerdàs Mattenes talim.Ezekutàn talàn orommel èrtesultok ròla,hogy Diàcska màr nem szinkronizàlja Orihimèt tobbet...Ennek oka az,hogy kirùgtam.Amirol eddig o sem tud,de hàt jobb ha az embert meglepetèsek èrik nem? :DHogy ki fogja vàltani az mèg sotèt.

Vègul hajnali 4 kor mikor màr az àjulàs kerulgetett ledobtam magam aludni.6kor màr csorgott az èbresztom.
Sokat aludtam vègulis...Felutaztam Pestre ahol nagy meglepetèsemre ott volt egy vàratlan vendèg.Dia a kis rib............ikòka hàt nem odakuldte sunyiban mizut?(pasija) Volt egy vàratlan vendèg akit kezelni se tudtam...
Ezen kìvul ùjdonsàgnak szàmìtott tàrsasàgunkban Sàndor Bontond (Stuporo/Freddy) a legenda!! *.*

Hajlandò volt eljonni megnèzni az EC-t.A banda tobbi tagja Domàbòl Andrèbòl Gàspibòl ès Mattenbol àllt.
Megnèztuk nàlam az EC-t a reakciòkat meg inkàbb nem ontom szavakba,ugyanis nem erre szàmìtottam....
Utàna West End City fulbevalò nèzès aztàn kaja ahol elsutottunk pàr igen èrdekes kèpet melyek kozul nekem az tetszik a legjobban amikor Matten Dart Vadert jàtszik velem.

Az utòbbi kèpen pedig a 3 jòszàg a korànak megfelelo jàtèkot keres....Eme bùs pillanatokat hagyjuk hàtunk mogott,ugyanis ezutàn elbùcsùztunk Mizutòl ès Botitòl ès hozzàcsapòdtunk Domàhoz...vagy Doma hozzànk mind1...Ezekutàn mèg1x EC nèzès.A legbosszantòbb Matten volt az egèszben aki mindìg be be szòlogatott valahànyszor olyasmi volt a videòban ami bokte az orràt.Pedig a kritikàt utòlag szokàs àtnyùjtani,nem kozbe.Van aki hallani is szeretnè a videòt.Ezekutàn fagyizàs volt....

Ezekutàn elvàltunk a tobbiektol ès Matten meg jòmagam elindultunk Zenàhoz...Amit mellesleg mindìg megteszunk amikor Magyarba jovok :P...Zena persze orult a hìvatlan vendègeknek.

Hàt igen ezek tipikus zenàs kèpek.Ezekutàn Zena is àtèlte a borzalmas 8 perc EC-t majd mielott apuja az ajtòstol rùgott volna ki minket,Zena megìgèrte,hogy kuld 1 sms-st,hogy mikor ugorjak àt hozzà màsnap.
Màsnapom kb ùgy telt,hogy fekudtem az àgyamon a telefonnal a kezemben ès idonkènt ràpillantottam:

11:22....zena mèg nem ìrt....   11:34.......zena mèg nem ìrt....    12:09......zena mèg nem ìrt.....  18:30......zena mèg nem ìrt...... Aztàn miutàn lebeszèltem egy talàlkozòt Mattennel,megszòlal a postalàdàm! ......Pannon: az egyenleged 300 forint alà sullyedt..................................................................................................................................................................................................................................................Zena mèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèggggg mindig nem ìrt......
A kovetkezo 2 napot Apummal toltottem aki hazalàtogatott nèmetbol,errol meg nem mesèlek mert nem hiszem,hogy bàrki kìvàncsi rà...
CON!!! vègre ez a nap is eljott...Conozhattam.Miutàn annyiszor sult fel minden pròbàlkozàsom,hogy kijussak conra....Kimentem az Orsre ahol matten vàrt ràm kèt szinkronos holggyel...Veluk lementunk a pillangò utcàig metròval amire nekem persze nem volt jegyem ès az egyik làny adott nekem egyet amièrt mèg most is szègyelem magam...Azèrt koszike :) Aztàn kièrtunk Conra ahol nagyon rovid sorral talàltuk szembe magunkat.

ès ez mèg csak a sor vège.Kb 1 òra kellett mire sikerult bejutni.Amikor elorementunk 2 lèpèst felkiàltottunk: Halad a sor.Amit viszont megjegyeznèk,hogy 2500 forint egy  conèrt kibaszott sok...Ha most belegondolunk,hogy erre tobb mint 1000 ember elmegy...hihetetlen..Az emberi kapzsisàg nem ismer hatàrokat.Sorban àllàs kozbe talàlkoztunk Fekete Danival ès Koncicàval is (Ayu).Aztàn sor felènèl hozzànk csapòdott Egy lazàn oltozott Vadmacska kommandò stìlusù Cosplayer akirol kiderult,hogy Peni.Azon gondolkoztam,hogy nem fàzik-e mivel igencsak hidegecske volt.Erre megfordul ès azt mondja : Szia Markov!
Lesokkoltam...Mègis honnan ismer engem?Aztàn persze kiderult,hogy a Diàs sztorim miatt ismer meg a Zena szinkronja miatt.Aztàn vègig àllta velunk a sor utolsò negyedèt...bezzeg mi az egèszet -_-  ....
Miutàn a pènztàrcàm csùnyàn lefogyott,bmentunk conra mattennel.Az elso 20 perct gyakorlatilag azzal toltottem,hogy mattent kovettem.Persze 1-2 kèp is kèszult.èsssss le is szòlìtott 1-2 rajongò *.*

Eloszor a nagy talàlkozàs Zolival amire màr naggggggyyyyoooooon de règ òta vàrok.
Aztàn...........................................................................................


Hàt ja gyakorlatilag Conon minden 2 lèpèsnèl megpròbàltak merènyletet elkovetni ellenem,ahogy majd egy videòban is làthatjàtok.Utàna hozzàm csapòdott gàspi akivel minden àron elakartunk menni venni valamit...
Gàspi egy Konohai fejpàntot vett èn pedig egy Quincy crosst...
Ezekutàn pedig csapòdtunk Danihoz akit lefilmeztem akciòban minden 1aè fan nagy oromère. :)
Megtekinthetitek   ITT
Kozbe kèszult pàr kèp...
Aztàn iràny Sushisni,persze èn nem ettem egy falatot sem,de Gàspinak sikerult lenyomni egy golyònyi wasabit ami utàn a reakciòt sikerult lefilmezni.
ITT ...................
Felmentunk a karaoke helysègbe ahol vàrtunk arra,hogy Matten ènekeljen.Ott volt egy rovid pàrbeszèdem Ayuval ami utàn pocsèkul lelkiztem...Gyakorlatilag nem hìvtam sehova ès azt hitte,hogy nem akarok talàlkozni vele,pontosabban pont azèrt nem hìvtam mert azt hittem,hogy o nem akar velem talizni. :S Bocs Koncica ha van kedved nyàron bepòtoljuk :)
Ezekutàn nekem lassan mennem kellett,Szòval Gàspi,Peni meg egy baràtnoje kikìsèrtek a megàllòba...

Na szal szèp kis con ès magyarorszàgi kiruccanàs volt,koszi szèpen Noèmi,Matten,Peni,Danci,Gàspi,Zolcsi,Zena,Ayu,Doma,Andrè,Boti,Mizu, meg mindenki akinek nem tudom a nevèt vagy kifelejtettem meg egyebek. Puszi a hasatokra.

16 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Màrmint conra? ha jòl emlèkszem kb 10:25 fele èrtunk ki conra,onnantòl mèg majdnem egy òra sor.

      Törlés
    2. Szerintem mindannyiunkat láttál, csak nem ismertél fel xD

      Törlés
  2. Lehetek Hime ujj szinkron hangja? XD

    VálaszTörlés
  3. Markov, miért kell ennyire túljátszanod a sértett ex szerepét?
    Csak egy példát mondj, amiért van okod arra, hogy ahol csak teheted leribancozzad Diát. Persze a féltékenységet leszámítva.

    Nőj fel, nődd ki ezt a gyerekes viselkedést. Hidd el, jót fog tenni az imidzsednek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na làssuk eloszoris fèltèkeny nem vagyok,hisz conon majdnem elhànytam magam tanùk szeme làttàra.Egyszeruen,hogy a te szavaiddal èljek: a dia irritàl engem.Vagyok annyira nagylelku,hogy nem sorolom fel mindenki elott,hogy mièrt is.De eleve csak azèrt nem totrènt meg ez elobb,mert szinkron miatt megtartottam vele a kapcsolatot.Nekem èrtelmetlen kapcsolatok nem kellenek,Dia pedig nekem nem kell.Bàr mondjuk ezt orultem volna ha èloben ès privàtban beszèljuk meg...
      Ja ès,hogy mièrt ribancozom le amikor tehetem.szàmtalan oka van de csak 2-t mondok.

      1-olyan tàrsasàgban vagyok aki egyetèrt.
      2- aki olyat mond,hogy'' nem basztalak àt csak megcsaltalak'' az szàmomra emberi szànalom.Arròl nem is beszèlve,hogy neki àll feljebb minden szavamèrt.pedig szerintem azokutàn amit csinàlt hallgatnia kellene mint a sìr amikor velem beszèl.

      Dani mi màs emberek vagyunk ès màs èletfilozòfiànk van.De ne mondd nekem azt,hogy felkell nojjek,mert te a te szempontodbòl làtod a dolgokat.Engem az jellemez,hogy nem turom az igazsàgtalansàgokat,tehàt ha èn nem vagyok geci valakivel akkor elvàrom,hogy velem se legyen senki. Ha pedig mègis kocsogkènt viselkedek mint mùltnap veled,akkor megyek ès bocsànatot kèrek.Nem folytatom az egòzàst ès hisztizek.Csak erre emberek mèg nem jottek rà.Ha egyszer mèltòztatsz vàlaszolni msnen akkor megbeszèlhetjuk a tobbi rèszèt ott. :)

      UI: AM Ne hidd,hogy nem gondolkoztam el azon amit ìrtàl,de ez az èn àllàspontom.

      Törlés
  4. Hangoztasd nyugodtan, hogy a te álláspontod szerint élsz. De akkor ne lepődj meg, ha valaki ennek ellentmond.
    És már megint magadat ajnározod tök feleslegesen. Nem bántani akarlak. Direkt leírtam, hogy mi lenne NEKED JOBB.
    Csak ezt nem veszed észre az egod miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dani dràga èn nagyon jòl tudom,hogy nem akarsz bàntani engem,csupàn a kèrdèsedre vàlaszoltam ès megindokoltam azt.dE HàT BIZTOS elvakìt az egòm ès nem veszem èszre.
      Seto Kaiba power!!!!

      Törlés
  5. Miskolc, én miskolci vok, lehetséges, hogy téged láttalak az utcán?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem miskolcon csak a tiszai pàlyaudvaron làthattàl :)

      Törlés
  6. A con kurvajó volt, meg úgy a keddi tali is :D
    De most lett elegem. Milyen jogon bántod Diát? Gyerekes ez a bosszúhadjárat amit ellene folytatsz. Megcsalt. Hát jajj istenem. Szakított veled? oké egy ideig szar, de illene túllépni lassan fél év után, nem pedig még mindig játszani az összetört szívű kisherceget, mert te is csak kihasználtad őt, és vannak még dolgok amikről szerintem nem tud. Figyelmeztetett téged előtte Dani? Tudtommal igen, és elzavartad a picsába. Szóval ne játszd a sértődött kisfiút. Igaza van Daninak, mert amit csinálsz az már tényleg GYEREKES!
    Állj már le szerencsétlenről. Te sem vagy szent, és ő sem. Ennyi lettem volna...
    (Remélem a következő Orihimével nem játszod el ugyanezt a "szerelmes lettem aztán átbasztak" sztorit ^^" )

    VálaszTörlés
  7. ...Ne hallgass rájuk Markov xD
    (nem hagyhattam ki, hogy ne én legyen az aki ellent mond a tömeggelxD)

    Na de komolyra fordítva a szót:
    Én egy 1 hónapos kapcsolatom után (életem első szerelme) TÖBB mint fél évig tartott még teljesen túl nem tettem magam! Szóval ha te is így vagy Diával, megértelek. Ha nem, (akkor bocsi, de) nem érdekel és nem is folyok bele, csak pártolni akarlak :)

    Azonban leribancozni Diát, szerintem is igen erős volt. AZ nekem se szimpi ott.

    VálaszTörlés
  8. Nahát, Markov...
    Először: Láttalak titeket 'Conon, a karaoke teremben. (És le is akartalak szólítani, csak egy, túl kényelmes volt az ülés, kettő, szegény barátnőmet nem akartam megint otthagyni, így is egész nap a cosplayesek után nyáladztam, és egy csomót le is fényképeztem.) Megjegyzem, viccesen pózoltál helyenként a kamerának...
    Másodszor: Volt barátnőt még ROSSZ esetben se ribancozunk le. Egyrészt nem túl érett viselkedésre vall, másrészt (ha olyan, mint én) egyszer a fülébe jut, megtalál és megver. És erre nem is szeretnék több szót szánni, mert a végén kapnál egy húsz oldalas esszét arról, hogy "Hogyan NE beszéljünk az exünkről, akármilyen csúnya volt is a szakítás" címmel. (Engem is "csaltak" meg 11 évesen, pedig csak durván 50 km-re laktunk egymástól a sráccal. És így négy év távlatából visszatekintve, a gyerekes reakcióim az egész ügyre egyszerűen nevetségesek voltak. És nem is jártunk úgy igazából /ez volt benne a fő poén/.)
    Harmadszor: Ha nagyon muszáj, leszek 'Hime... (De ha nem gáz, én legyek az utolsó mentsvárad. Baromira nincs időm, max kisegítő tudok lenni. Meg még be kell üzemelnem egy normális progit, ugyanis AudaCitym kegyeskedik hisztis liba módjára csak a saját forátumában lementeni a hanganyagot, átkonvertálni meg lövésem sincs, hogy kéne. Nya mindegy.)
    PáPááá~

    ChibiOFF

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. "Engem is "csaltak" meg 11 évesen"

    Ezen indokolatlanul nagyot nevettem. :DD

    VálaszTörlés