2012. április 11., szerda

CON(cica?) (àtìrva)

Halihò everybody

Ami a con-t illeti gondolom pàran kozuletek elfognak menni.szàz èv utàn ez nekem is sikerul.Tudom,hogy hihetetlen de ez van :D
Az a pàr EC rajongò aki elmegy az nyugodtan szòlìtson le nem harapok.Màr aki megtalàl.Vagy Gàspival vagy Mattennel ès Zolival fogok lemenni ez mèg eldontendo,  kèpeket ròlam làthattok oldalt vagy facebookon,vagy sehol :P
Remèlem sok emberrel futok majd ossze.

Ui: csak szombaton leszek conon.

Ui 2: ha nem èrdekel a bejegyzès tartalma akkor ne vegyèl ròla tudomàst

12 megjegyzés:

  1. Én kint leszek. Ha látsz egy szőke hajú csajt, aki leginkább a karaoke környékén lebzsel egy (több mint valószínűleg) punk, felzselézett hajú csajjal, az én vagyok. Úgy hogy nyugodtan leszólíthatsz, ha látsz. ^^ (Bár őszintén bevallom, valószínűleg mérgezett egér módjára fogok fel-alá rohangálni a standok között, és mindenen nyáladzani fogok.)

    ChibiOFF

    VálaszTörlés
  2. Még szerencsém, hogy az 1AÉ miatt egyáltalán lógsz velem.*.*

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd szólj, ha kiléptél a gyerekkorból.

      Törlés
    2. Néha hozzátok csapódhatunk?: D
      Dani ha emlékszel még rám: rajzolnám nekem egy új pólót? xdd

      Törlés
    3. vègul nem hiszem h danival fogok lemenni...de ha valahol meglàtsz nyugodtan odajohetsz.

      Törlés
    4. MIIII??? ezt most komolyan Markov írta?:|

      Törlés
    5. de,csak nem kèz a kèzben VELEM

      Törlés
  4. Sőt még én se ;__; Zsepit elő lányok és fiúk :(((

    VálaszTörlés