2012. április 1., vasárnap

Uzenet a fanoknak

A mondanivalòm itt van elrejtve ebben a videòban:

18 megjegyzés:

  1. Ha nem április elseje lenne akkor már hoznám is a zsepit h nincs dumaragu :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem az a válasz amire Markov számított.xdd

      Törlés
    2. Nem baj, a Dumaragu sorozat jobban érdekel ><

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Én komolyan abban a hitben voltam míg töltött az oldal hogy a Saikonnak válaszoltat kitörli :D

      Törlés
  3. Basszus... Most ugyanazt elmondom neked, amit Tomikának is a fejéhez vágtam: ROHADÉÉÉK!

    VálaszTörlés
  4. Koszonom,hogy senki se èrtèkeli,ez is azt jelzi,hogy mennyire szerettek engem :3 xD

    VálaszTörlés
  5. Hepd Derp, passzolnám ezt a fantasztikus lehetőséget. :D
    viszont ha kangörcsöd van, nyugodt szívvel ajánlom azt a bizonyos technikát amit a hímnemű egyedek előszeretettel alkalmaznak becses tagjukon.

    VálaszTörlés
  6. ;__; Nem tudod mit hagysz ki.
    De akkor:
    Bleeee :P
    Na most megkaptad.

    VálaszTörlés
  7. bocs h csak így ide írok...de valaki nem tudna egy olyan programot ajálani amivel speed paint videót tudnék készíteni...mert a frapsal próbálkoztam de bebizonyosodott h az csak játékokban jó....előre köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bella cam studiojàn kìvul a free screen to video-t is tudom ajànalani ;)

      Törlés
  8. Derp, igen nagy tehetséged van a visszaoltogatáshoz.

    ND, gondolom olyan programot keresel, amivel fel lehet venni azt, amit a gépeden mívelsz. Én a CamStudio-t tudom neked ajánlani. Elég egyszerű a kezelése. Felveszed amit éppen akarsz, majd a kész fájlt berakod valami videószerkesztő programba, ahol beállítod a sebességet.

    VálaszTörlés
  9. Köszi! ^^ Sokat jelent a bókod! :3

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok az Áprilisi tréfádhoz! Más videóját kirakni tényleg óriási poén.

    VálaszTörlés