2012. december 1., szombat

Szirmaly Gergo ès holdfènycon felvètellel ìzesìtve :)

Hy everyone :D

No  minden ott kezdodik,hogy szeretem a Hollywood Hirugynoksèget,amit Szirmai Gergo csinàl.Nem règ kisorsolt a rajongòk kozott 10 mozi jegyet.Termèszetesen nem voltam a 10 nyertes kozott xD
De nem voltam rest,èn mindenkèppen talàlkozni akartam Gergovel,szòval elràncigàltam Mattent magammal az Arènàba,hogy talàlkozzunk vele.Azt mèg nem is sejtettuk,hogy mi vàr rànk.
Kb 1 òràval hamarabb èrkeztunk az arènàba mikozbe Gergo este 8ra ìgèrte magàt a nyerteseknek.
Azt az 1 òràt sètafikàzàssal toltottuk el ès Tescozàssal,majd 8 elott 10 perccel visszamentunk a Cinema City-hez,hogy meglessuk Gergot aki mèg mindig nem volt ott.
Elèg volt fèl percig a tomeget furkèsznem de matten rogton èszrevettem a hàam mogott lèvo Szirmai Gergot.
Kèszult kèp ès kaptam autògrammot :)

Gergo màr ment volna be a nyertesekkel megnèzni a filmet amikor kozbejott valami....Egy nyertes se ment el.
Nagy meglepetèsunkre Gergo felajànlotta nekunk,hogy menjunk be vele megnèzni a felho atlaszt *.*
Szerintem nem kell kommentàlni mit èrez akkor az ember amikor ingyen mozizhat egy hìressèg tàrsasàgàban :3
Legkozelebb holdfèny conon talàlkoztam Gergovel ahol egy csomò ember vette korul ès rendesen kellett sorba àllni.De mielott mèg sorba àlltam volna Zenàval vègig kerestuk Gergot az egèsz millenàrison,mìg vègul Samdav èrtesìtett arròl,hogy merre is van Gergo.Rohantam Zena utàn,hogy elvigyem Gergohoz ott pedig beszereztem egy ùj kèpet ès 1 ùj autògrammot :D (mert imàdok duplàzni)
Ezekutàn a Con szàmomra rovid ès esemèny mentes volt.Mèg leszòlìtott 1-2 ember ès kèszult is nèhàny kozos kèp
Ezen kìvul futòlag làttam minden ismeros arcot kivève Zolit... :(
Pedig,hogy faggatni akartam a Csiga èletèvel :3
Sushiztam is egy jòt majd hazamentem aludni mert aznap èjjel elvèllaltam egy èjszakai melòt xD fuck yeee.
Tegnap pedig osszeultem egy TDS meetre ès Miki leforgatott egy 2 perces vidit a szinkronozàsròl:
Meglehet nèzni ITT

Nah ennyi lenne. Mg annyit,hogy bepòtoltam minden EC filmes kockàt ès csomòt rajzoltam mèg bele.

Szal minden zsìr ezen a tèren :D na pà

6 megjegyzés:

  1. Ám mióta nézed a Hollywood hírügynökséget? :

    VálaszTörlés
  2. pfùùùù az 1. twilight kritika òta asszem D:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Én meg azt a vidijét láttam először, de akkor volt neki már vagy 50 xd.

      Törlés
  3. Nem baj, animekarácsonyon azért sikerült kifaggatnod! :)
    Amúgy akár le is cserélhetnéd a közös képünket itt blogon arra a normálisabbra. (Nem, nem arra a használt óvszerhez hasonlítóra) xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig az mèg poènos is :D ^^ na mind1 amint magamhoz tèrek lecserèlem.

      Törlés
  4. Milyen rockerek nézik az Espada Clubot xd de vajon mért :)

    VálaszTörlés