2012. november 15., csütörtök

Te bakker èn mèg èlek D:

Hy everyone :D

De règ nem ìrtam mondjuk nem is igen volt mirol.
Ott hagytuk abba,hogy toroltem a blogjaim,lemondtam a markov nèvrol ès stb stb...
Mindennek annyi èrtelme volt mint 2 szem cukorral kevesebbet tenni egy pohàr ìncsiklandò Lipton teàba :3
(Semmi)
Mesèlek egy kicsit arròl,hogy mi van velem mostansàg ha bàrkit is èrdekel...
Nos ùgy volt,hogy M.o-ra koltoztem kis olcsò albèrletembe, kis olcsò tesco-s kajàimmal ,kis picit se olcsò rezsimmel (fuck)....
Talàltam egy munkàt magamnak ami a kis 62 ezres fizetèsèvel nem biztosìtott nagy luxus èletmòdot,de hàt a pènzt ès a munkàt màrcsak illik megbecsulni nem? :) Oly' annyira megbecsultem,hogy sikerult 2 hònap alatt kirùgassam magam ^^ Szerencsère az embernek nèha van otthoni tàmogatàsa,ìgy legalàbb èhenhalni nem haltam.De ami itt a lènyeg,hogy munka ès suli mellett nem sok idom volt a rajzolàsra :( leginkàbb hètvègènkènt tudtam magam rèvenni,hogy leuljek a paint elè ès rajzolgassak.De ha ìgy nyìlvànvalò,hogy nincsen idom rajzolni akkor kèpzeljètek el mindezt ùgy,hogy mellè mèg beugrott egy baràtno is.
Na amiòta vele vagyok tènyleg keveset rajzoltam.De mostanàban kezdek ùjra felvenni valami ritmust,tehàt no para :) na de ekkor megint jott egy facepalm esemèny: A szàmìtògèpem beadta a kulcsot :)
FààààààààààààààààààààààààààààààààààààààKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!
Mit volt mit tenni mentem sìrni a baràtnomhoz erre adott nekem egy win7 telepito CD-t.
Reakciò: wìììììììììììììììììììììììììììììììììììììììììììì :D
Miutàn apum feltette nekem kiderult,hogy 64 bites fos ès gyakorlatilag semmi nem mukodik rajta...
Reakciò:Hol az akasztòkotelem?
Komolyan az ùj gèpem olyan szinten fos,hogy hàlàt adtam a jòistennek,hogy legalàbb a movie maker mukodik rajta....IGEN A MOVIE MAKER!!!! mert kèpzeljètek komolyan progit akartam vàltani.
Mattennel belekezdtunk egy kozos projektbe ès rogton megfogott az a program amit hasznàl ami nem màs mint a vegas movie studio platinum....De baszott mukodni a rohadt 64 bites gèpemen.Komolyan màr attòl rettegtem,hogy a movie maker se fog mukodni....De hàla az ègnek mukodott ès meg is szerkesztettem vele mindenki rèmàlmàt: AZ ULQUIORRA SONGOT!!!    ITT megtekintheto ;)
Tovàbbà ami az EC-t illeti jelenleg 2 projekten dolgozom:
-Espada Club a Film
-Espada Club 1 remaked version
Facebookon elindìtottam egy szavazàst ahol arra kèrlek,hogy jeloljètek be melyiken dolgozzak jelen pillanatban :) Mièrt nem dontom el èn? Mert nekem tok mind1 melyiken dolgozom szòval legyen a nèzotàbornak is beleszòlàsa :D
Legyetek szìvesek szavazni illetve belàjkolni az EC facebook oldalàt ha mèg nem tettètek meg.
Amit mèg ezeken a projekteken kìvul elterveztem:
-Espada Club remaked version 2 , 3(?) , 4(?)
-EC 3.kulonkiadàs
-Aizen the abridged story 4.kulonkiadàs (?)
-Espada Club last memories (Ez az EC folytatàsa lenne a film utàn de mèg nincs eldolve,hogy lesz-e)
Ami mèg EC: Boros Diànànak ùjbòl fellett ajànlva az EC-s orihime hangja de szomorùan làttam,hogy nincs jellemfejlodès ès hozzààllàsban sincs vàltozàs...
Semmi pànik mert a hangot Halmàgyi Borbàla veszi àt (nagy valòszìnusèggel) aki hozzàm hasonlòan a Team dragon star csapatàban szinkronizàl.A tds-t pedig mèg mindig ajànlom mindenkinek :D oldalt meglehet talàlni a blogot ahol megvan az osszes epizòd :) (màr èn is szinkronizàltam)
Nah ìgy hajnali 4kor ennyi lennèk.
Azèrt nèha làtogassatok fel ide,nem leszek ennyire inaktìv mint eddig ^^
Egy spoiler kèppel bùcsùzom a Filmbol :P



Pàpà :D


2 megjegyzés:

  1. Te bakker én most kommentelek.
    Csak a bejegyzés azon részeihez írok véleményt, amik érdekelnek.
    1. Ulu' song: Szerintem ez ritka erőltetett lett ember. Lehet, hogy poénból csináltad, de jobb is hogy nem raktad bele az EC be (Y)
    2. A rajz. Ruki' tiszta szexista lett. (Y) Az egyetlen hiba a túl hosszú száj, de ezen kívűl abszolút kircsi. (Y)

    VálaszTörlés