2012. május 16., szerda

Markov te egetrengeto faszbalfasz!

Azt kell mondjam a talàlèkonysàg mèg a talàlèkony emberekbol is hiànyzik D: ès tudom,hogy ennek semmi èrtelme,mert ha valaki talàlèkony akkor nem hiànyozhat belole a talàlèkonysàg.Vagy...fordìtva...??ààà fax lesz*rom.Mindenesetre nem règiben mesèltem,hogy rendeltem egy screw the rules I have money pòlòt egyenesen amerikàbòl nettò huszonvalahàny euròèrt....Na màr most az màig se èrkezett meg ès maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaximum 22.èig ìgèrtèk.Tehàt mondjuk mèg megèrkezhet,de akkor is....Szerintem faszt fog ez megèrkezni màr.Remek :3 kidobva egy halom pènz.Mivel mostanàban ràkaptam a vicces pòlòkra,igencsak nagy kìsèrtèst èreztem arra,hogy bemenjek egy uzletbe ahol  nagy betukkel kivolt ìrva T-Shirt...Persze csak Simpsonosok voltak ìgy hamar kedvem vesztettem,de az eladò csajszi hosszù monològja kozben kimondta a ''nyomtatni'' szòt amire felfigyeltem.Tehàt bàrmit kinyomtatnak nekem,èn meg mint egy balfèk amerikàbòl rendelek pòlòt...Most komolyan hogy a fràszba nem jutott eszembe nyomtatni???? O.O... Mindenki balfaszozzon le egy kommentben! Kotelezo! kivètelt kèpeznek a lànyok akik a szìvemhez nottek,ok kegyelmezzenek nekem.Mindenki màs balfaszozzon halàlra mert most megèrdemlem.
Vègul kifizettem egy pòlò àràt amire ràfogjàk nyomtatni melvin free hug-os pòlòjàt a YGOTAS.bol. :3 alig vàrom. ès utàna postàn elkuldik nekem ez viszont nagyobb valòszìnusèggel megèrkezik mert nem kell àtmenjen az òceànon ^^''...ès ha megèrkezik ès elègedett vagyok akkor veszek mèg YGOTAS-os pòlòkat nàluk.
Ennyi lenne beszàmolòm.Lehet fogadàsokat tenni arra,hogy hanyadikàn fog megèrkezni (?) màtòl màjus 22ig az amerikàbòl rendelt screw the rules I have money pòlò,vagy arra,hogy egyàltalàn megèrkezik-e....A helyes megfejtok kozott meg kisorsolok egy szèp paintes EC rajzot ;) (ha ez bàrkit èrdekel.)

Pacsi

5 megjegyzés:

  1. Egyrészt hülye vagy, mert 7000 forintért vehettél volna egy értelmes pólót is akár, ahelyett hogy egy nyomtatott rongyot rendeltél.
    Másrészt meg nem úszott el a pénz mivel gondolom aláírtál a rendelésnél valamilyen szerződést, ami valószínűleg garantálja az ár visszatérítését amennyiben a póló nem érkezik meg.
    A nyomtatott pólók meg olyanok is, ahogy hangzanak. Pár mosás és hámlik majd róla le az ábra. Meg így őszintén szólva igénytelen is, bár ezt embere válogatja.

    VálaszTörlés
  2. Hát te balfasz ,ezt ennél jobban el se baszhattad volna !Na jó volt?

    VálaszTörlés
  3. Balfasz! Csak mert kötelező... :D

    VálaszTörlés
  4. hááá a f*sz üsse ki a fogaidat ..azt a rohadt életbe :DD xd

    VálaszTörlés