2013. december 16., hétfő

Espada Club a film.....megjelent vègre!!

ìgy van holgyeim ès uraim,vègre megjelent az EC film!!!!
Nem is szàmolom mennyi ideje vàrhatjàtok ezt a pillanatot ami most eljott!!!


Aki mèg nem làtta volna a filmet az IDE kattintva megnèzheti.Aki mondjuk kulfoldon lakik ès a youtube
nem engedi a videò megnyitàsàt az kèrem menjen fel a bleachfan.hu-ra ès ott talàl letoltèsi linket! :)
Nos eloszoris elnèzèst,hogy ennyi ideig tartott! Nagyon sok minden rùgott belèm amiòta Pestre koltoztem ès gyakran nem volt idom rajzolni vagy a sorozattal foglalkozni.Gyakorlatilag az EC film 60%-àt most nyàron csinàltam meg màsfèl hònap alatt.Hàt igen nem volt egyszeru.Mit is mondjak? Aki megnèzte az èszrevehette,hogy ez egy nèmileg nosztalgikus film lett!Rengeteg utalàs van elozo epizòdokra ès nèmileg folytatta is azokat.A Bleach tortènetèt lezàrtam,de beiktattam egy csizmàs kandùros szàlat is mert hàt az 1. rèszben ez szàmomra egy fontos dolog volt.Bàr akkor mèg nem gondoltam,hogy Grimmjow emiatt veszìt majd.Hàt ez van, kolcson pènisz visszajàr :) A nosztalgiàn kivul ha megfigyeltètek rendesen ràgyùrtam mindenre.A vège fele a rajzok kezdtek kicsit hanyatlani,mert màr a turelmem legvègèn voltam ès az utolsò csepp volt màr a pohàrban,de vègigcsinàltam.Lett hàt egy 1 òràs film amibol ràadàsul kimaradt nèhàny jelenet,amiket valamikor bepòtolok egy kulonkiadàs formàjàban ;)


Nagy rèszuket kivàgtam a forgatòkonyvbol de volt amit meg is rajzoltam de kimaradt.Egyszeruen màr kivoltam idegileg ès a film is hosszù volt.Szerintem sokan nem bìrtak ennyit egyhuzamban,ès egyesek a creditset se nèztèk vègig,pedig az nagy baj,ugyanis a vègèn van nèmi bònusz :P
A film 1800 kèpkockàbòl àllt kb.Nem tettem tùl az 1aèn-de nem is baj :) Az EC egy nehèz kezdet utàn,ezzel a filmmel szerintem megèrdemli a fan made dobogò 2. helyezetèt ^_^
Na de làssuk a sztorit: a csizmàs kandùrrol tehàt mesèltem.A 2. furcsa tènyezo az a buli volt.
A pàlinkàzò lidèrc kecò nevu kocsma màr az 1. rèszben is làthatò,ott talàlkozik Aizen Harribellel. Sokszor terveztem azt,hogy oda majd rendszeresen jàrni fognak a karakterek szòrakozni vagy csajozni,de igazàbòl ezt sosem tudtam osszehozni ezèrt az EC-nek sose lett ilyen IHB-s feelingje.Most a filmben fordìtani akartam ezen a kockàn ès ùj szìnt akartam vinni a sorozatba.De nem csak ez volt a lènyeg! Fontos volt grimmjow-t ès harribelt ùjra osszehozni.Ezt màr kb a legelejèn elterveztem amikor harribel szakìtott grimmjowal.Azt nem tudtam,hogyan lesz,de vègul kitalàltam.Emellett az a buli tokèletes volt arra,hogy elsussek nèhàny poènt.


Aizen persze ezt meglàtja ès ismèt kirùgja Grimmjow-t mint egy hisztis gyerek.Ezt a fordulatot felhasznàltam arra,hogy behozzam egy picit a kèpbe Sisavà-t Gàspi baràtom karakterèt egy kis vendègszerepre :)
Dani is kapott idèzojelben szerepet ugyanis leszinkronizàlta Itachit aki a kedvenc narutos karakterem.
A sztori a jòl megszokott oltogatàsokkal folytatòdott ichigo ès grimmjow kozott.Bizonyos karakterek halàlàt gyorsan letudtam mint Nnoitora,Barragan ès Stark,ugyanis aligha volt kedvem mèghosszabb filmet csinàlni.ìgyis rengeteg minden kihagytam amit szerettem volna belerakni.Ellenben az Ulquiorra vs ichigo harcra màr odafigyeltem.


Szerintem ez a harc nèzheto lett ès kicsit azèrt làtvànyos is.Eredetileg ezt is hosszabbra terveztem de hàt ez van....Igazàbòl nincs sok màs amit elkell mondjak,hacsak azt nem,hogy a vègèn ez a kèt alak


is megjelent akik a Quincy arc-ban szerpelnek.
Szinkronok: Szerintem a szinkronhangjaim remek teljesìtmènyt nyùjtottak ès èn is pròbàlkoztam ezt megtenni kisebb nagyob sikerrel.
Poènok: szerintem ez az 1. olyan EC amiben rengeteg fajta poèn van ès mindenkit talàl magànak kedvère valòt.
Ezen kivul nagyon nagy koszonet a Bleachfan.hu-nak a sorozat pubblikàlàsàèrt ès nektek amièrt kovettetek engem :) Balàzsnak aki zseniàlisan improvvizàlta a byakuya monològokat!Amit hallottatok az majdnem mind improvvizàlàs :) A baràtnomnek pedig ezèrt a rajzèrt: http://megumi91.deviantart.com/art/Gin-s-death-418844763
Valòszìnuleg hamarosan lesz ùj sorozatom.De ez csak azutàn miutàn vettem egy normàlis mikrofont xD
Aki szeretnè ezt làtni vagy a tobbi munkàmat,mert lesz itt mèg sok minden ami ìgèretes,az kèrem iratkozzon fel youtubera ITT
ès làjkoljon facebookon ITT (ez hamarosan àtlesz keresztelve markov productions-ra )
ès akkor tudunk mèg jò sokat nevetni egyutt ^_^ koszonom mindenkinek a tàmogatàst ès mindenkinek a segìtsègèt ès talàlkozunk a kovetkezo munkàmnàl! :)

Markov voltam


1 megjegyzés: