2013. június 10., hétfő

Updating

Hello mindenkinek.
Tudom règ ìrtam ide,de ez leginkàbb annak koszonheto,hogy nem volt rà igèny.
Lehet,hogy most nem fogok sok ùjat mondani de szeretnèm felvàzolni egy kicsit a dolgokat,mert amiòta pesten vagyok,nem sok èlmènybeszàmolòt tartottam ès ECrol se mesèltem sokat.
No para,mindezt tomoren fogom megtenni.
Na kb amiòta ittvagyok azòta melòzok ès suliba jàrok egyarànt.Amikor hazajottem tavaly Jùliusàban,akkor adtam ki az Urahara Specialt.Azòta nem sok mindent adtam ki tovàbbi 2 munkahely ès suli mellett.De ez persze nem jelenti azt,hogy tètlenkedtem,hisz amennyire csak volt idom ès erom azokat belefektettem az EC filmbe ami màra kozel fèlòràs jàtèkidovel rendelkezik.Ez hàt az eddigi 1 èvem munkàssàga.De mint màr egyszer emlìtettem tobben is làttak egy negyedòràt (gàspi felet) belole ès mindenki azt nyilatkozta,hogy ez messze a legjobb eddig ès szerintem is eddig kifogàstalan szinte minden tèren.Nem tudom a trailerbol ki mit szurt le,de ott nem akartam sem fontos jelenetet sem jò poènt leloni.Ezèrt lett olyan amilyen.Azt viszont èszrevettem,hogy sokan nagy èrdeklodèst mutattok a film irànt,ezt alàtàmasztja a tèny,hogy a trailert kb 2 nap alatt tobb mint 3000 ember nèzte meg màra meg màr sùrolja a 4000-et.Ekkor volt az a pillanat,hogy Cart ajànlotta nekem a youtube bevètelszerzèst amit nagy lelkesedèssel ki is pròbàltam...Hàt eredmènyek lassan èrkeztek màr volt is 4,78$ aztàn a google fogta ès letiltotta az ad sense fiòkomat ezzel kiiktatva a bevètelszerzèsem ès a youtube partnershipem egy rèszèt.(pillanatnyilag.)Azt nagyon remèlem,hogy a korlàtlan feltoltèsi opciòmat nem veszik el mert akkor nem tudnàm feltolteni a Filmet.Bàr ha a jovoben majd ùj sorozatba kezdek,lehet,hogy csinàlok egy ùj Youtube csatornàt ès azt oda toltom fel...De ez a jovo zenèje.A jovo amirol szintèn beszèlni fogok,de most befejezem a jelent.
Na szòval amint vège a sulinak 100%osan,abban a pillanatban nekiàllok rajzolni ès a nyàr folyamàn terveim szerint befejezem az Espada Clubot minden tovàbbi idohùzàs nèlkul.Ha a film kèsz akkor szàmìthattok az 1.ès 2.rèsz remakelt ès bovìtett verziòjàra ès talàààààààààààààààààànnn egy Byakuya kisfilmre.Ezt majd lebeszèlem Balàzzsal.....na meg Zenàval is..;) Ami a filmet illeti mint tudjàtok  november 20.àra ìgèrtem,mindezt prekaucionàlis okokbòl.Elkèpzelheto,hogy màr szeptember kozepe fele elkezd porosodni a hard diskem belsejèben de jobb kèsobb mint ha elobbre ìgèrem ès nem lesz meg idoben :D Ami mèg EC: ha elkèszult,ès valòszinuleg sokkal hamarabb elkèszul mint november 20,akkor rendezni fogok egy ilyen mini buli szerusèget ahova remèlem eljon majd minden egyes EC szinkronhang ès kajàlunk piàlunk ès termèszetesen megmutatom a kèsz filmet.Viszont ùgy èrzem,hogy nem lenne rendes kihagyni a rajongòkat ebbol ezèrt majd az EC facebook oldalàn (Katt ide) lesz egy sorsolàs ahol 2 embernek megadatik,hogy eljohessen erre a bulira (sima otthoni kaja pija duma EC film premier elott) ha erre igènyt tart termèszetesen.Nem lepodnèk meg ha nem sok jelentkezo lenne erre hisz sokan vidèken laknak ès nem tudnak feljonni pestre egy ilyen okbòl kifolyòlag,de azèrt remènykedem,hogy ezek a miniparty-n sokan leszunk :D de ez mèg nagyon messze van.Ami a jovot illeti,ha vège az EC-nek mèg nem tudom biztosra megmondani,hogy mi lesz.Az biztos,hogy nem fogok azonnal ùj sorozatba kezdeni ès jelenleg egy profi szintu mangàt tervezek aminek el is kezdtem màr megrajzolni az elso skicceit ès karaktereit emellett sokat tanulmànyozom a manga studiot,hogy profi manga lehessen.Ezt igazàbòl nem lenne rossz valahogy eljuttatni japànba ès ott versenybe szàllni mert a sztori amit kitalàltam neki az igencsak jò ès elèg sok minden van benne ami egy shounenbe nincs.Na de errol majd màskor beszèlek rèszletesebben.Na ha a nem règ emlìtett facebook oldalt mèg nem làjkoltad akkor kèrlek tedd meg,hogy èrtesulj a bulis dologròl ès egyebekrol amiket kiìrok nèha ès aki mèg nem tette meg az kèrem iratkozzon fel youtubera,hogy mindig làssa az ùj videòim (ès,hogy novekedjen a statisztikàm muhahahahahaahah) ..... (Youtube katt ide)
Koszonom a figyelmet mindenkinek! :D

2 megjegyzés:

  1. A drámaian kidolgozott képkocka kimaradt a bejegyzés végéről.:'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dràmaian kidolgozott? D: mire is gondolsz konkrètan?

      Törlés