2012. június 6., szerda

Espada club 11 a tùlzott 1943-as effektussal rendelkezo epizòd

Mit is mondhatnèk?Miutàn majdnem vège lett a sorozatnakntobb mint 3 hònap utàn eloàllok egy ùj epizòddal :)
Egyeseknek tetszett,egyeseknek meg nem.
Eloszoris ha nem làttad az epizòdot akkor kezdheted is azzal,hogy megnèzed ITT


Ez az epizòd az utolsò filler az egèsz Espada Club szèriàban.Ez annyit jelent,hogy maximum 5 epizòd alatt vège a sorozatnak.Innentol kisebb fillereket maximum kulonkiadàsok formàjàban lehetne kiadni,bàr a kovetkezo kulonkiadàs nem annyira filler,legalàbbis a jelenlegi terveim szerint.Ami az 5 epizòdos històriàt illeti,sokat gondolkoztam azon,hogy legyen 2 epizòd ès vègso nagy csattanòkènt a film...^^ hàt igen...annò elvetettem a film puszta gondolatàt is,de most kezd felemelkedni ès nagy valòszìnusèggel lesz is :) de errol akàr ti is nyilatkozhattok,hog mit szeretnètek jobban...
A sorozat jovojèrol egyenlore ennyi....

Maga az epizòd nem visz elore sok mindent,mègis a fillertenger kellos kozepèn ottvan a piros szàl ami elore viszi a sztorit.
A kovetkezo rèsztol szerintem megint èlvezni fogjàk azok akik nem szeretik az akciò mentes rèszeket. ;)
A rèszben feltunik egy ùj karakter aki Aizen nagymamàja aki neonàci lèvèn felforgatja Las Noches èletritmusàt ès eluldozi Harribelt amit Aizen samànak egy szò nèlkul turnie kell egy ramaty oroksègèrt.
De amit szeretnèk tisztàzni,hogy horogkereszt,pro hitler rituàlè ès sàtànista zene MIND A NAGYI szokàsai,
nem az enyèmek.Mondjuk lehet,hogy tùlzàsokba estem,de mindez csak arra kellett,hogy a nagyi szemèlyisègèt alàtàmassza.Most kèpzeljètek el ha ezt nem rajzoltam volna le,hanem elmondattam volna a karakterekkel...Mifèle maszlag jott volna ki?

nagyi:Hello Sousuke!
Aizen:Hello Nagyi.
nagyi:èn pro hitler vagyok sàtànista zenèket hallgatok utàlom a fekàkat ès heil Hitler!
Aizen:Ehm...okè ès?

Na szòval ezt szavakkal nem lehetett volan megoldani ès akàr tùlzàs akàr nem szerintem jò ìgy.
Ami a poènokat illeti...Az èn vèlemènyem szerint vannak kifejezetten jò poènok ès itt nem a nàci meg a perverz dolgokra gondolok.A baj az,hogy ti azt hiszitek,hogy ezen van a hangsùly.Nèzzètek meg megint az epizòdot ès jegyezzetek meg minden olyan pillanatot ami poènnak szàmìthat akàr minimàlisan is.Aztàn elemezzètek.Hàny olyan nàci vagy perverz van ami poènnak szàmìt?Kevès szerintem :)
Errol ennyit a szinkrongàrdàbòl kimradt Gàspi aki felmondott sajàt okai miatt,de nem fogadom el ès a kovetkezo epizòdban kovetelem,hogy bennelegyen.Visszatèr hosszù ido utàn Szèles Zoltàn akinek a hangja immàr elmegy egy profi szinkronszìnèszènek,aztàn ùjra koztunk van Rukia csodàs hangja Anna (Zena) Valamint Horvàth Zoli (yoko) aki ismèt szinkronleckèket adott ^^.Vègezetul Diàt nagy valòszìnusèggel utoljàra hallottuk Orihime hangjakènt,Matten akin làtszik,hogy sosem ad ki a keze kozul rossz munkàt,majd Annabella aki ezuttal egy mini szerepet vàllal winrykènt.
Nektek uzenem: Csodàsan szinkronoztatok :) mindannyian, koszi szèpen!

Utsò tèmànk az ulquiorra song meg a grimmjow song amirol annyit hallani.Kilesz adva mind2 amikor elkèszul a grimmjow verziò.Ami pedig a szar hangot illeti,lehet,hogy nincs jò hangom,de ulquiorra hangjàn ènekelni nem segìt.Viszont annyi fan madenek a karaktereit ènekeltetik ès gyakran,sot mindig elmondhatò ròluk,hogy bènàk.Elèg meghallgatni Littlekuriboh vagy Dant-c szàmait amik jobban vannak ènekelve szàzszor de tuti nem mondhatnàm rà,hogy èlvezet hallgatni oket.De mègis poèn.Poèn,hogy a sorozat egyik karaktere ènekel egy szàmot a maga mòdjàn legyen az akàr szar is.Ez a hozzààllàs.Nem tudom mèrt hiszitek,hogy egy profi szàmot kell itt eloadni.Egyenlore ez mèg az amator alkotòk szovetsège nem? :)

Markov bùcsùzik amint tudok mondani valamit a kovetkezo epizòdròl szòlok. pàpà



16 megjegyzés:

  1. AASZ már rég nincs:D
    Másrészt lehet h nem minőségiek ezek a számok, de (néha) viccesek, akkor sem kell boldog-boldogtalannak énekelgetni:D

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. figyelj mèg mindig nem kotelezo meghallgatni. :)

      Törlés
    2. Arra se kötelez senki hogy megcsináld:D

      Törlés
    3. De tudod ez a sorozatoknàl is azèrt megy ìgy mert az alkotò szabadon megvàlaszthatja azt,hogy mit akar csinàlni.Ha az alkotò folyamatosan hagyja magàt befolyàsolni akkor az màr nem a sajàt sorozata lesz hanem a rajongòkè.ugyanìgy nekem nem azèrt kell nem elènekelni mert ne(ked)ktek nem tetszik.Aztàn persze adsz nekem egy tippet,de ha èn ùgy èrzem,hogy ezt jòpofa dolog megcsinàlni,èn megcsinàlom :D

      Törlés
    4. Persze, nem szabhatom meg hogy mi legyen benne, ez jogos:D
      és figyelj...a zárójelezés az még most sem megyXDXD mi az hogy ne(ked)ktek?XD

      Törlés
  3. Véleményem a részről: A szinkronok nagyon jók,gratula nekik! Poénokból sok kicsi van. (Én inkább jobban szeretem ha kevés és nagy!) Voltak benne egész kis jelenetek. Számomra nagyon szórakoztató volt, csak így tovább! Ja és frissítsd már azt a ku*va képgalériát!!!! xDDDDDDD

    VálaszTörlés
  4. Ennyit hallottam a bejegyzésből: "Kifogások, kifogások, kifogások, köszönet nyilvánítás, kifogások." XD

    A Második fele sokkal jobb volt az első, nevettem is rajta, ahhoz gratula (bár az a szíves poén nagyon szarul lett felvezetve XD). De egy kérdésem had legyen:

    Mi a faszért csinálsz fillert egy 16 részes sorozatba? Szerintem tökre időpocsékolás XD

    VálaszTörlés
  5. mert ha nem csinàlok fillert akkor az egèsz sorozat levezetheto 10 epizòd alatt. ^^''

    VálaszTörlés
  6. Picit most visszanőttél a szememben...

    VálaszTörlés
  7. Szerintem a pikáccsú most egy igazán jó poén volt, vagy oltás, nevezd, ahogy akarod. A szívesről meg az a véleményem, mint Mattennek: szarul lett felvezetve. Viszont egy igazán agyzsibbasztó vicc, tehát még tetszett is. Rajz meg úgy történet terén voltak már soookkal jobb részek is. De nem volt rossz.
    Az éneklésről meg annyit, hogy tégy amit jónak látsz. Én kíváncsian várom ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha rosszul van levezetve,ami akàr jogos lehet,akkor elmondanàtok,hogy vezettètek volna le ti?

      Törlés
    2. Én mindössze annyira gondoltam, hogy nem kellett volna huszonszázezerszer elmondani, hogy "szívemmel/ből". Én például (de ezzel nyilván nem mindenki van így) már a nagyi kijelentésénél számítottam egy ilyesfajta poénra. Nekem annyi elég lett volna. Egyszer kell jól elsütni egy mondatot, és máris, milyen hatásos kis poént kapni! :D

      Törlés
  8. Jöhetnek kifogások, magyarázkodások, de ez szar volt.
    - még mindig nem vagy vicces, és egyre jobban erőlteted.
    - a nácis poénok tök ütöttek volna, ha általános iskolás lennék.
    - a rajz nem fejlődött semmit. Illetve igen, néhány állókép egész jó, de akkor minek szarakodsz az animálással? Csak elbassza az összképet.
    - Nem vagy vicces, és nem érdekel a sztorid se. Történnek dolgok, de őszintén szólva nem tudom elképzelni, hogy bárkit is megmozgatna. Hol van a dráma, a feszültség, bármi? Szar dolog mindig az eaé-vel előhozakodni, de ott még akkor is drukkol az ember egy szereplőnek ha tudja, hogy úgyis meg fog halni a manga történései miatt. Az EC sztorija meg csak valami gyenge kifogás ahhoz, hogy egyik satnyább vicc következzen a másik után.
    - Nem érdekelnek a szereplők. Nincs valódi személyiségük, egy-egy megszemélyesített vicc mindegyik (Ulquiorra- buzi viccek [ most majd biztos heteró viccek], Grimmjow - durva kismalac/káromkodós viccek). Ha ilyen viccekehumorosak is.

    Tudom, hogy egy filler rész volt, ne őszintén szólva nem érdekel. Az egész eddigi EC-re is mind igaz, amit leírtam. Sajnos ez így gáz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megbecsulom amit ìrsz ès hàlàt a dok a sorsnak,hogy nem mindenki gondolkozik ùgy mint te.Koszonom szèpen a kritikàt.Bàr mindenki ilyen rèszletes lenne.

      Törlés